10.10.2011

Nadrabiam...

Cześć.
U mnie od jakiegoś czasu coraz ciężej, ale od piątku to katastrofa. W piątek po szkole, nie mogłam się doczekać weekendu. Zapowiadało się bardzo ciekawie. W sobotę Skra przegrała z ZAKSĄ. To jeszcze nic strasznego, dopiero początek Plus Ligi, ale było mi smuto. Weszłam więc na facebooka, na stronę Rotten Bark, by zobaczyć jak przygotowania do występu. Okazało się, że w niedzielę nie zagrają w Must Be The Music. Załamka, czekałam na to cały tydzień ;( Następnego dnia poszłam do kościoła, a po mszy miało być spotkanie do bierzmowania. Moi rodzice pojechali do domu, bo nie chciało im się czekać. Okazało się, że spotkania nie będzie i musiałam iść na pieszo 2 km w deszczu ;/ Dzisiaj w szkole dowiedziam się, że zmarła jedna z nauczycielek. Był apel, a w środę jest pogrzeb. Do tego wszystkiego ciągle jest mi zimno i chyba będę chora. I co ja mam zrobić??
Masakra ;/

To może o siatkówce.
Wyniki II kolejki:
Delecta Bydgoszcz - Trefl Gdańsk 3-0
Jastrzębski Węgiel - Politechnika Warszawska 3-1
Fart Kielce -  Asseco Resovia Rzeszów 0-3
AZS Olsztyn - AZS Częstochowa 0-3
PGE Skra Bełchatów - ZAKSA Kędzierzyn Koźle 0-3

Hmm, co jeszcze.....

Trener powołał 20 zawodników na PŚ. Są to:

Rozgrywający:
-Paweł Zagumny
-Łukasz Żygadło
-Paweł Woicki
-Fabian Drzyzga

Atakujący:
-Piotr Gruszka
-Jakub Jarosz
-Bartosz Janeczek
-Zbigniew Bartman

Przyjmujący:
-Michał Kubiak
-Michał Ruciak
-Michał Winiarski
-Bartosz Kurek
-Mateusz Mika

Środkowy:
-Marcin Możdżonek
-Piotr Nowakowski
-Grzegorz Kosok
-Patryk Czarnowski
-Łukasz Wiśniewski

Libero:
-Krzysztof Ignaczak
-Paweł Zatorski

To na tyle. Nie mam siły pisać. Idę się uczyć. Czyż nie ma nic lepszego? ;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...