17.11.2016

VOLLEYOANN.BLOGSPOT.COM

W życiu każdego człowieka przychodzi taki moment, kiedy zaczyna się zastanawiać co dalej. Gdy czuje, że stoi w miejscu i potrzebuje zmiany, ale nie do końca wie, w którą stronę pójść. W takim "zawieszeniu" trwałam przez ponad rok.

Myśl, że stoję w miejscu długo mnie uwierała i nie dawała spokoju. Nie czułam się z nią dobrze. Ciągle zastanawiałam się, co zrobić, w którą stronę iść i przede wszystkim "czy warto?". Cóż, nie przekonam się, dopóki nie spróbuję, prawda? Właśnie dlatego postanowiłam zakończyć rozdział o tytule mylife-asiaa.blogspot.com, i rozpocząć kolejny, którego nazwa brzmi volleyoann.blogspot.com.


Coś się kończy, coś się zaczyna. 

Nie widziałam już większych szans rozwoju tego bloga. Panuje tu spory bałagan przez moje błędy młodości, nad którym próbowałam zapanować, a nie do końca mi się to udało. Mam kilka nowych pomysłów i chcę próbować czegoś nowego, ale ten blog troszkę ograniczał moje pole do popisu. Właśnie dlatego zdecydowałam, że więcej na tym blogu nie będę już pisać, ale go nie usunę (a na pewno jeszcze nie teraz). Każdy wpis niesie za sobą jakiś bagaż doświadczeń czy opisuje wydarzenia z mojego życia, trochę jak pamiętnik. 

Z drugiej strony uwielbiam pisać i aktualnie nie wyobrażam sobie życia bez miejsca, w którym mogłabym wyrazić swoje zdanie na tematy, które mnie interesują. Chcę także dalej się rozwijać i próbować nowych rzeczy, pod nową nazwą - stąd powstanie nowego bloga. Chciałabym aby moje "drugie dziecko" było tworzone nie tylko przeze mnie, ale też przez całą siatkarską rodzinę. Będę próbowała zaangażować innych, a z siebie dawała 120%. Mam nadzieję, że mi się to uda. 

Co tu więcej pisać... ZAPRASZAM NA VOLLEYOANN.BLOGSPOT.COM

8 komentarzy:

  1. No! wiedziałam, kurde. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Czułam, że to do tego zmierza! Trzymam kciuki moja sławna współlokatorko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę! Myślałam, że kończysz z blogowaniem, a tu taka niespodzianka. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie potrafiłabym przestać pisać. Mam nadzieję, że nowy blog się spodoba ;)

      Usuń
  4. czy prowadzisz jakiś nowy blog? lub bedziesz kontynuwac obecny?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadzę bloga pod nowym adresem: volleyoann.pl
      Zapraszam ;)

      Usuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...