29.11.2012

Skrzatowe rewolucje

Witajcie! Przepraszam, że nie pisałam, ale po pierwsze nie miałam czasu, a po drugie musiałam wszystko przemyśleć. Teraz nadal nie czuję się na tyle dobrze by napisać coś obiektywnego, bez emocji. Ale może to i dobrze?

Jeśli napisze, że teraz wszystko toczy się wokół Skry, że najwięcej się o niej mówi, to czy popełnię wielki błąd? Myślę, że nie. Tak wynika z moich obserwacji, ale może Wy zauważyliście coś innego?

Skra zawsze była dla mnie takim schronieniem. Wiedziałam, że jak coś mi się nie układało w życiu, to ona mnie wesprze. Jeden wygrany mecz, uśmiech zawodników i rozmowy z kibicami. Tyle wystarczyło, by znów wstać rano i stawić czoło całemu światu. Na początku było to dla mnie takie oderwanie się od tego świata i przejście do innego. Teraz te "dwa światy" się połączyły i sama nie wiem czy to dobrze... W dużej mierze mój nastrój zależy teraz od tego co się dzieje w siatkówce, inne sprawy schodzą na dalszy plan. Szkoła... już nie pamiętam kiedy ostatnio się tak porządnie uczyłam. Filmy.. ich też dawno nie oglądałam. Przyjaciele? Z nimi rozmawiam codziennie, ale czy poświęciłam kiedyś mecz, żeby pójść na jakieś spotkanie? Nie...
Pewnie czytając to pytacie się "O co jej chodzi?". Otóż sama nie wiem...

W Skrze zaszło kilka zmian. Podobne zdanie pisałam przed sezonem, tyle że wtedy w każdym zespole odeszło kilku zawodników, doszli inni. Do Bełchatowa przyjechało dwóch zawodników, odeszło czterech. Ehh... niekorzystny bilans. Teraz tych dwóch odeszło, przyszedł jeden, bilans...jeszcze gorszy.

25.11.2012

My, Kibice: Podsumowanie


Wszystko ma swój początek i koniec. W moim przypadku, aby coś miało swój początek, aby jakiś pomysł został zrealizowany potrzeba dużo samozaparcia i mobilizacji. Bowiem pomysłów zawsze mam sporo, ale lenistwo często bierze górę. Tym razem jednak się udało.

3 września napisałam Wam, że zastanawiam się nad nowym cyklem. Pomysł przyszedł kilka dni wcześniej, przed snem :P Przez kilka dni nad tym myślałam, potem postanowiłam się Was zapytać co o tym myślicie. Odzew był pozytywny, więc pomyślałam "Dlaczego nie?". No i tak się zaczęło.

Już 17 września pojawił się pierwszy "odcinek". Następnie, co tydzień w niedzielę, pojawiały się kolejne tematy. W sumie było ich 10, ale jeden został podzielony na dwie części.

Przez te 10 tygodni przysyłaliście swoje odpowiedzi na zadane tematy. W cyklu wzięło 9 osób, w tym 8 bloggerów. Najwięcej razy udzielała się Patrycja (malutka-mylittleworld.blogspot.com), bo 9 razy. Osiem razy napisała Ania (truskawkowamorela.blogspot.com oraz brzoskwiniowamorela.blogspot.com), siedem Snajper (snajpers.blogspot.com), a 6 Viola (nasispotrowcy.blogspot.com). Po dwa razy napisały Ania (blikeasier.blogspot.com) oraz Ania (ksjastrzebkiwegiel.blogspot.com i muszynianka-fakro.blogspot.com). Raz napisali Magda(photoblog.pl/zwariowanaaaa250/profil), FunnyPack(only-sport-all-emotions.blogspot.com) i Mateusz (mateuszminda.blogspot.com).

Wszystkim serdecznie dziękuję! :)

Ten cykl bez Was na pewno by nie powstał. Mam nadzieję, że się podobało, a czytanie swoich historii, oraz historii innych bloggerów sprawiało Wam przyjemność i może dzięki temu trochę bardziej się poznaliśmy :)

Poniżej prezentuję Wam filmik, który był tworzony przez ostatnie dwa dni. Trwa on prawie 10 minut, ale mam nadzieję, że to Was nie zniechęci :) Jest podsumowaniem tego, co pisaliśmy i pokazaniem, że Polscy kibice są najlepsi!



Muszę przyznać, że największą trudność sprawiało mi szukanie odpowiednich zdjęć czy filmików, bo nie wiedziałam, czy Wam będą odpowiadać. Mam nadzieję, że sobie z tym poradziłam i nie było tak źle ^^ Poza tym wymyślanie wstępów i zakończeń nie raz sprawiało mi problemy.

Jednak fakt, że nie robię tego tylko dla siebie, ale i Wy bierzecie w tym udział sprawiał, że się mobilizowałam i robiłam wszystko, by danego posta "skleić", coś dodać od siebie...

Tydzień temu pojawił się ostatni post. Teraz już myślę nad kolejnym cyklem, a właściwie to mam kilka pomysłów. Ten najbardziej szalony wymagałby wsparcia siatkarzy, ale... No wiecie, nie będzie o to łatwo, ale postaram się, żeby coś z tego wyszło. Na razie nie będę zapeszać ^^

Jeszcze raz wszystkim dziękuję, pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

Do następnego napisania. I pamiętajcie, że moja poczta, czy też gg cały czas jest "czynne", także możecie śmiało pisać, o czymkolwiek chcecie :)


24.11.2012

Skra znowu ratuje honor oraz tak walczą zespoły z ostatnich miejsc ubiegłego sezonu:)

Cześć :) Post miał się pojawić wczoraj, ale zmieniłam trochę pomysł na niego, a raczej zrezygnowałam z jednej część. Potem pomyślałam, że połączę mecz Skry z LM i Lotosu z PL. Taki początek i koniec ;P 

Skra wygrała z Dynamem Moskwa 3-1, jest już pewna awansu i raczej też pewna pierwszego miejsca. 
Pierwszy set to był NASZ set! Wychodziło nam dosłownie wszystko! Atak, zagrywka, blok - obrona, przyjęcie... W każdym elemencie przewyższaliśmy rywala, który chwilami nie wiedział co ma robić. Bartek Kurek grał od początku, ale nie szło mu najlepiej, dlatego na początku drugiego seta został zmieniony. Można powiedzieć, że od tego czasu i Dynamo zaczęło jakby lepiej grać. Wygrało drugiego seta, po pierwszej przerwie technicznej uzyskało przewagę, Skra doganiała, ale potem znowu robiła się przewaga dla Rosjan. W trzecim secie historia się powtórzyła, niemal przez całego seta prowadziła drużyna z Moskwy, jednak końcówkę wygrali siatkarze z Bełchatowa. Czwarty set to walka punkt za punkt. Dopiero pod koniec dobrą zagrywką popisał się Kooistra i Wlazły, świetnie pracował nasz blok, zwłaszcza duet Wytze&Alex ;) I udało się! Wygraliśmy spotkanie 3-1, z trudnego terenu wywieźliśmy 3, bardzo cenne punkty. 

Wczoraj wieczorem siatkarze Skry wrócili do domu. Okazało się, że pilot samoloty, którym wracali ma urodziny, a na dodatek jest kibicem siatkówki! ;D Skrzaty zaśpiewały mu "sto lat" a następnie wręczyli klubowe pamiątki. Fajny gest, prawda? :)
Na odpoczynek jednak Bełchatowscy gracze liczyć nie mogą. Dziś o 13 rozpoczęli trening, a jutro grają u siebie z Effektorem Kielce (mecz o 15. brak transmisji).

21.11.2012

Było lepiej, ale na Włochów nadal za mało, Turcja także silniejsza.

Witam. To nie jest mój szczęśliwy dzień. Jest raczej jednym z tych, o których chciałabym jak najszybciej zapomnieć...

Resovia wybrała się do Włoch, by zrewanżować się za porażkę z ubiegłego tygodnia ekipie z Cuneo. Niestety nie udało się, choź gra była lepsza, niż we wcześniejszym pojedynku tych zespołów.
Niewątpliwie w naszej drużynie wyróżniali się Kovacević i Perłowski. Ten pierwszy zdobył 18 punktów i był wiodącą postacią jeśli chodzi o atak drużyny z Rzeszowa. Pomagał mu Paul Lotman, który zdobył 15 pkt. Na próżno szukać w statystykach naj. punktujących atakujących Sovi. Zbigniew Bartman nie zdobył skończył żadnego z 12 ataków, co łatwo policzyć równa się zerowej skuteczności w ataku. Zdobył jednak jeden punkt blokiem. Jochen Schops zdobył natomiast 9 punktów, zachowując przy tym 41% skuteczności. Na pochwałę zasłużył Łukasz Perłowski, który męczył przeciwników swoją niezbyt silną, ale za to "kąsającą" zagrywką (5 asów). Łącznie zdobył 12 pkt.
Zespół z Rzeszowa szans na 1 miejsce już raczej nie ma, jednak gra jest coraz lepsza. Ważne by w dwóch pozostałych meczach, z niżej notowanymi zespołami nie stracić setów, bo wtedy o wyjście z grupy może być naprawdę ciężko.

20.11.2012

Trzy mecze, dwa "powroty" i Delecta

Witam ;) Co u Was słychać? Maturzyści jak tam matura dzisiaj poszła? Powodzenia na kolejnych :)
Ja dziś w szkole nie byłam, więc zajęłam się robieniem filmiku. Idzie opornie, ale już wstępny zarys mam :D

Już dziś zaczynamy rewanżowe spotkania w Lidze Mistrzów! Na początek Asseco Resovia, jutro Zaksa, a w czwartek Skra. Moim zdaniem to dobrze, że tak jest rozdzielone, a nie wszystkie mecze w jeden dzień, prawda? :)

Dziś Resovia Rzeszów grać będzie na wyjeździe z Bre Banca Lannutti Cuneo. Czy Rzeszowianie się zrewanżują za porażkę u siebie? Będzie bardzo trudno, bowiem do Włoch nie pojechał Achrem i Nowakowski. Paul Lotman uważa, że będzie to dla nas duże wyzwania, ale potrzebują takiego sprawdzenia siebie w ekstremalnej sytuacji. Cóż, pozostaje nam tylko głośno kibicować :) Także dziś o 20:30 siadamy przed TV, włączamy Polsat Sport i wspieramy naszych!


18.11.2012

My, Kibice: Nasz pierwszy mecz "na żywo"

Pierwszy przyjaciel, miłość, rozczarowanie, porażka, zwycięstwo, spełnione marzenie...
Wszystko ma swój początek, wszystkiego zawsze kiedyś próbujemy „po raz pierwszy”. Zazwyczaj jest to dla nas przeżycie, wydarzenie bardzo ważne, które na zawsze pozostaje w pamięci.

W trakcie trwania cyklu opisywane było już, jak rozpoczęła się nasza przygoda z siatkówką, kiedy po raz pierwszy mieliśmy z nią do czynienia. Opisywaliśmy swoich ulubionych zawodników, drużyny, trenerów i komentatorów. Do tych „pierwszych” zawsze pozostanie jakiś sentyment, prawda? 

A jak to było z meczami na żywo, na hali, oko w oko ze swoją ulubioną drużyną? Wiem, że wielu moich czytelników jeszcze na takim meczu nie było. Sama jeszcze rok temu marzyłam o tym, by znaleźć się na hali i razem z innymi kibicami wspierać moją drużynę. 

Jakie przeżycia, uczucia, emocje towarzyszą pierwszemu meczowi? O tym opowiedzą nam Snajper, Ania, Viola i Ania, a na koniec ja :)

Snajper (snajpers.blogspot.com)
"Klątwa Zenitu Kazań"
Pierwszym meczem na żywo było spotkanie o awans do Final Four w sezonie 2010/2011 między PGE Skrą Bełchatów a właśnie Zenitem Kazań. Mecz odbył się w Pałacu Sportu w Łodzi, a atmosfera była wręcz fenomenalna. Niestety, przegraliśmy 2:3. Rewanż w Kazaniu padł naszym łupem, jednak porażka w złotym secie zamknęła drzwi do upragnionego Final Four.

17.11.2012

Istny maraton ;)

Witajcie :) Jak tam weekend mija? Macie jakieś plany? Ja planuję najpierw pośledzić relacje z dzisiejszych meczów, a następnie obejrzeć jakiś mecz. Czyli całkowite lenistwo :P Myślę też nad zrobieniem lekcji z angielskiego i polskiego, ale jakoś nie mogę się za to zabrać :)

W środę Skra wygrała z Dynamem Moskwa w ramach LM. W czwartek grała (i wygrała!) zaległy mecz z AZS`em Olsztyn, a dziś zmierzy się z AZS`em Częstochową. Prawdziwy maraton, co nie? Na dodatek później wylatuje do Rosji, na rewanżowy mecz z ekipą Bartka Kurka...
Co do meczu z Olsztynem... Troszkę się obawiałam, bo chyba trudno jest utrzymać koncentrację przez dwa dni, zwłaszcza jeśli jednego wygrywasz z naprawdę trudnym przeciwnikiem, a następnego dnia grasz z tym teoretycznie słabszym. Jednak trener Nawrocki dał odpocząć Mariuszowi Wlazłemu i Michałowi Winiarskiemu, a na boisku pojawił się Bąkiewicz i Cala. 
Meczu nie oglądałam, więc komentować nie chcę. Ale! Pod koniec setów za Alexa na parkiecie pojawiał się... Mariusz! Czyli grał na ataku!! Hehe, jak zauważyłam na początku nie zorientowałam się, dopiero po chwili to do mnie doszło i zaczęłam się cieszyć jak głupia xD

Wczoraj już zaczęliśmy 7 kolejkę PL. AZS Politechnika Warszawska podejmowała u siebie Lotos Trefl Gdańsk. Po ostatnich wydarzeniach wydawać by się mogło, że Politechnika ma pewne trzy punkty. Nic bardziej mylnego!
Pierwszego seta wygrali Gdańszczanie i to ze sporą przewagą punktową. Drugi i trzeci set to popis ekipy z Warszawy. Można by pomyśleć, że wszystko wraca do "normy", ale Trefl się nie poddał i doprowadził do tie-break`a, czym już sprawił małą niespodzianką. Potem sprawił większą, wygrywając piątą partię, i wywożąc z Warszawy 2 cenne punkty.
Na pewno w tym meczu dużą rolę odgrywała zagrywka, można by powiedzieć, że kto lepiej zagrywał w danej partii ten wygrywał cały mecz. Po drugie dobre zmiany po obu stronach siatki. Paweł Mikołajczak, który świetnie spisywał się w pierwszej partii, w kolejnych został "przytrzymany" blokiem. Dlatego trener Dariusz Luks zdecydował się wprowadzić Michała Kamińskiego. I to był strzał w 10! Świetny mecz w wykonaniu tego zawodnika. Swoje dołożył też Wojciech Żaliński, który w tym spotkaniu wyszedł w podstawowym składzie, pozbywając miejsca Mateusza Mikę. Szczerze, to ja już od pierwszego meczu uważałam, że trener powinien dać grać Wojtkowi, bo Mateusz oprócz tego, że ma dobre warunki fizyczne, nic dobrego jak narazie do gry nie wnosił.
Po drugiej stronie dobrą zmianę dał Paweł Siezieniewski i Paweł Adamajtis.
Z wyniku bardzo się cieszę. Mam nadzieję, że Gdańsk się teraz trochę przebudzi, i zacznie grać tak, jak tego oczekiwałam gdy zobaczyłam jakim składem będziemy w tym sezonie dysponować.
AZS PW - Trefl Gdańsk 2-3 MVP: Grzegorz Łomacz

Właśnie rozpoczął się mecz Asseco Resovi z Effectorem Kielce. O 17 gra Częstochowa ze Skrą i Jastrzębski Węgiel z AZS`em Olsztyn. Jutro natomiast Delecta podejmie Zaksę. Komu będziecie kibicować? :)

Przypominam o cyklu! To jego ostatnie godziny :D

Mój pierwszy mecz na hali
Pamiętacie swój pierwszy mecz? Tego się chyba nie zapomina, prawda? No to opiszcie go! Jak się wtedy czuliście? Stres? Podekscytowanie? Kiedy to było? Kto z kim grał? Jakieś ciekawe wydarzenie jest z tym związane? Pierwszy autograf? 
Na wasze odpowiedzi czekam do 17.11.12, do godziny 18:00! 
Wysyłajcie je na adres: siatkara9519@gmail.com







15.11.2012

Rosja pokonana, ale Włosi lepsi.

Cześć :) Jak to dobrze, że mogę pisać! Bo z mówieniem to u mnie wczoraj i dzisiaj jest ciężko... Chore gardło.... nienawidzę tego, że nie mogę czegoś powiedzieć ;D Na szczęście grypa nie ma wpływu na zdolności pisania na klawiaturze, choć z układaniem zdań trochę ciężko, bo strasznie boli mnie głowa :( Dzisiaj byłam już w szkole i nie wiem czy dobrze zrobiłam, teraz źle się czuję, nie wiem czy jutro pójdę czy nie...  No ale nie będę się rozpisywać o moich perypetiach związanych z chorobą, wolę pisać  o siatkówce ^^

Wczoraj mieliśmy trzy bardzo ważne mecze, z bardzo wymagającymi zespołami, które rozgrywaliśmy w ramach LM.
Na początku oglądałam mecz pań z Dąbrowy Górniczej z Azerrail Baku. Pierwszy set wygrany, niestety następne przegrane, choć szansa na zdobycie punktu/ów była. W między czasie oglądałam też mecz Zenitu Kazań z Hypo Tirol Insbruck. Mecz oczywiście wygrany 3-0 przez Rosjan, jednak sporo emocji było w trzeciem secie, gdzie drużyna z Kazania wygrała dopiero 34-32. Po cichu liczyłam na wygraną w tym secie Austriackiej ekipy, jednak się nie udało. Szkoda.


Poprzednie mecze to były raczej takie spotkania w ramach oczekiwania na naszą "trójkę". Pół godziny po meczu z Kazania, rozpoczął się mecz Rzeszowian z Cuneo. Był to pierwszy docelowy mecz tego wieczoru.
Muszę powiedzieć, że się trochę zawiodłam, jednak też nie oczekiwałam wygranej. Mówiło się, że Asseco ma najłatwiejszą grupę, a to właśnie ten zespół stracił do tej pory najwięcej setów.
Myślę, że w tym meczu największą rolę odegrała zagrywka. Włoska ekipa dominowała w tym elemencie, utrudniając naszej drużynie atak, a tym samym granie bardziej kombinacyjną grę. Szkoda zwłaszacza drugiego seta, bo już bylismy blisko, ale żadna przewaga nie daje gwarancji wygranej, dlatego trzeba utrzymywać koncentrację do końca.

www.cev.lu
(Grbić powiedział, że kibice z Rzeszowa nie wspierali swojej ekipy tak jak należy. To chyba pierwsza taka opinia dotycząca polskich kibiców! Może czas pomyśleć, po co chodzimy na mecze?... Niech każdy sam sobie odpowie na to pytanie.)

Niestety następne dwa mecze leciały równocześnie i musiałam z jednego zrezygnować. Oczywiście wybrałam Skrę, dlatego meczu Zaksy za bardzo nie opiszę. Z tego co wiem, gra była bardzo wyrównana, jednak końcówki wygrywali Mistrzowie Świata - Trentino. Nasz zespół grał bez nominalnego libero, na tej pozycji wystąpił Kapelus. Piotr Gacek wrócił do Polski i przeszedł operację. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i dobrej dyspozycji!

www.cev.lu

No i na deser zostawiłam sobie dobrą wiadomość ^^
Na mecz Skry z Dynamo, na grę Bartka przeciwko swoim "starym" kolegom wszyscy ostrzyli sobie ząbki. Jednak jeszcze przed meczem okazało się, że Bartek wystąpi tylko w roli kibica. Po stronie Skry nie grał Daniel Pliński, którego złapała grypa...
Na początku Bartek został mile powitany przez kibiców, oraz otrzymał "upominek" od władz Jego byłego klubu. Myślę, że był to bardzo miły gest :)

Potem już zaczął się mecz! Z racji chorego gardła oglądałam go w kompletnej ciszy, co było dla mnie trochę dziwne...
Pierwsze dwa sety były pod kontrolą Skry. W kolejnym uciekła koncentracja, pojawiły się błędy i seta przegraliśmy, jednak w czwartej partii dokończyliśmy dzieła i wygraliśmy spotkanie 3-1.

Na pewno na pochwałę w tym meczu zasłużył Mariusz Wlazły. Nie dość, że bardzo dobrze atakował i zagrywał (do czego już się chyba przyzwyczailiśmy) to jeszcze dołożył naprawdę dobre przyjęcie! Wczoraj była zawodniekim kompletnym, można by powiedzieć, że takim drugim Michałem Winiarskim, tyle że z bardziej porażającą zagrywką i atakiem ^^

Michał, Karol, Witze, Paweł, Paweł i Alex także zagrali bardzo dobrze! Myślę, że wczoraj graliśmy jak parwdziwy zespół, zgrani, walczący, ambitni, chcący wygrać za wszelką ceną.



Pomagali nam też kibice, którzy wypełnili Atlas Arenę. Żałowałam, że mnie tam nie było, ale mam nadzieję, że będę miała jeszcze kiedyś okazję się tam pojawić...


Reasumując. Bardzo dobre spotkanie, które miło sie oglądało. Takie...wesołe :D Sama nie wiem dlaczego :P


Wczoraj był też mecz piłki nożnej Polska - Urugwaj. Wynik? Taki jak w meczu Skry z Dynamem, tyle my przegraliśmy... No cóż...

Na dziś to wszystko. Idę się położyć. O 19 mecz Skry z Olsztynem. Trochę się boję, bo wczoraj zagrali dość wyczerpujący mecz, ale wierzę w to, że dadzą radę dziś zdobyć komplet punktów i wskoczyć wyżej w tabeli PL :)


Pamiętacie o cyklu? To już ostatnie pytanie!

Mój pierwszy mecz na hali
Pamiętacie swój pierwszy mecz? Tego się chyba nie zapomina, prawda? No to opiszcie go! Jak się wtedy czuliście? Stres? Podekscytowanie? Kiedy to było? Kto z kim grał? Jakieś ciekawe wydarzenie jest z tym związane? Pierwszy autograf? 
Na wasze odpowiedzi czekam do 17.11.12, do godziny 18:00! 
Wysyłajcie je na adres: siatkara9519@gmail.com

13.11.2012

Starcia na szczycie i 1/3 rundy zasadniczej!

Cześć :) Co słychać?
Ja jestem chora :( Ledwo żyję, nie mam na nic siły... Wczoraj nie byłam w szkole, dziś miałam iść, ale ledwo co mogłam mówić, więc mama powiedziała, żebym też została. Jutro już chyba pójdę, nie chcę sobie narobić zaległości. Siedząc w domu, a właściwie to leżąc w łóżku, obejrzałam sobie kilka meczy, m.in mecz o Superpuchar Polski, mecz z KMŚ i z IO 2008, a potem jeszcze jeden z Serie A: Cuneo - Piacenz. Co prawda z włoskim komentarzem, ale to mi nie przeszkadzało ;P

Przed nami ważna i myślę, że ciekawa kolejka LM, w której Skra zmierzy się z Dynamem, Zaksa z Trentino, a Resovia z Cuneo. Oczywiście mam zamiar obejrzeć wszystkie mecze i kibicować naszym trzem drużynom, ale najważniejszy dla mnie będzie ten pierwszy pojedynek, że tak powiem Polsko - Rosyjski ^^


11.11.2012

My, Kibice: Meczowe emocje

Chyba każdy przyzna mi rację jeśli powiem, że siatkówka to bardzo emocjonujący sport. Cały czas się coś dzieje, cały czas piłka jest w grze, a każda akcja kończy się zdobyciem punktu. Nie ma remisów, zawsze jest wygrany i przegrany. Jednej drużyny kibice się cieszą, a drugiej smucą...

Jak My podchodzimy do meczów? Jesteśmy biernymi kibicami, w spokoju oglądającymi mecz, czy może nie możemy wysiedzieć w miejscu, przez cały czas głośno kibicujemy, komentujemy...? Jak się przygotowujemy do meczów? Na te pytanie odpowiedzą Nam Partycja, Ania, Snajper i ja :)

Snajper (snajpers.blogspot.com)
"Gdy oglądam mecz, to nie usiedzę w miejscu. 
Wyciągam wszelkie gadżety - koszulkę, szalik, flagę i kibicuję jakbym była na hali, niezależnie, czy jest to mecz klubowy czy reprezentacyjny, nie zważając na ciszę nocną czy też ranną . Jest mecz, to Snajperowa zdziera gardło - czy w domu, czy na hali , o : )."

10.11.2012

Kibicowskie "lajki", pogrom w Kędzierzynie, smutna wiadomość, promowanie w TVN`ie...

Cześć:)
Coś ostatnio źle się czuję :( Nie wiem czy jest to spowodowane pogodą? Siatkówką? Chorobą? Najchętniej spałabym do południa, albo wgl nie wychodziła z łóżka. Miałam się wybrać dzisiaj na spacer, porobić zdjęcia, ale nie spieszy mi się do wychodzenia spod koca.
Wczoraj przeglądałam sobie Fan Page na Facebook`u naszych ligowych zespołów. Na co dzień śledzę stronę Skry, Trefla, Bydgoszczy i Olsztyna, więc nie wiedziałam czego mogę się spodziewać po reszcie, ile "lajków" będą mieli. Zdziwiłam się trochę wynikami, zresztą najpierw zobaczcie sami:

Skra Bełchatów 66 620 (ilość "lubię to")
Resovia Rzeszów 20 701
ZAKSA KK 10 738
Jastrzębski Węgiel 7 0187
Politechnika Warszawka 6 505
AZS Częstochowa 5 515
Delecta Bydgoszcz 3 730
Trefl Gdańsk 2 983
AZS Olsztyn 2 760
Effektor Kielce 715

07.11.2012

Liebster Blog i inne :)


Witajcie! Miałam dzisiaj nie pisać, ale jest jakaś akacja, i zostałam wytypowana przez kilka osób, więc sami rozumiecie :D

Do zabawy zaprosiły mnie: Resia, blikeasier, anett i Aga (Nasza siatkówka). Dziękuje :)





Zasady zabawy:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania od Resii (nasisportowcy.blogspot.com)
1. Założenie bloga. Spontanicznie czy bardziej przemyślana decyzja?
Zdecydowanie spontanicznie podjęta decyzja :)
2. Ciężko jest Ci znaleźć czas lub pomysł na napisanie posta?
Pomysłów codziennie mam miliony, więc z tym raczej nie mam problemów. Niestety czasu czasami brakuje.
3. Za jaką osobę się uważasz? Spokojną, szaloną, zakręconą, pozytywną czy raczej sceptycznie nastawioną?
Raczej spokojną, ale też trochę zakręconą, żyjącą w swoim świecie :P
4.Moje największe marzenie to...
Spotkać Gibę, zrobić sobie z Nim zdjęcie i wziąć autograf. To samo dotyczy się kilku innych Brazylijczyków i Mariusza Wlazłego.
5.Lubisz podróże? Jeśli tak jaki kierunek najbardziej?
To zależy, ale raczej tak. Lubię poznawać nowe miejsca, także kierunek to tam, gdzie mnie jeszcze nie było;)
6.Ulubiona piosenka bądź zespół.
Ulubionych nie mam, ale z zespołów to: Linkin Park, Rotten Bark, Green Day, Coldplay, Nickelback.
7.Ulubiony sport.
Siatkówka
8.Jeśli byłaby możliwość zmiany imienia to na jakie?
Nie wiem, ale na pewno bym zmieniła :D
9.Cechy idealnego przyjaciela.
Wyrozumiały, szczery, potrafiący słuchać i pocieszać kiedy jest to potrzebne, no i z którym można o wszystkim pogadać i się powygłupiać :)
10.Co chcesz aby wyrażał/przedstawiał Twój blog?
Założyłam go z myślą o tym, by przedstawić moje zdania na przeróżne tematy. Więc chyba chcę, by wyrażał mnie.
11.Ulubiona zabawka/maskotka z dzieciństwa.
Nie pamiętam, ale chyba nic takiego nie miałam.


Pytania od blikeasier(blikeasier.blogspot.com)
1. W przyszłości zostanę... 
nie mam pojęcia, ale będzie to coś związanego z siatkówką ;D
2. Wymarzona podróż to ta do ...
Brazylii
3. 3 rzeczy którego robię zaraz po włączeniu komputera to...
sprawdzam Facebooka, bloga i pocztę (w między czasie włączenie muzyki)
4. Prowadzenie bloga sprawia mi....
przyjemność.
5. Lubię fotografowac ...
siatkarzy xD
6. Lubisz sport??
Oglądać kocham, uprawiać to tak średnio :P
7. Ulubiony film ?
Nie mam.
8. Ulubiony smak chipsów ??
Nie mam, wszystkie chipsy są dobre! :D
9. Szpilki vs trampki 
Zdecydowanie trampki
10. Lubię blogi (chodzi o tematyke)?
Sportowe, siatkarskie.
11. Plany na weekend !
Wyspać się, obejrzeć kilka siatkarskich spotkań i wybrać się w plener, by wypróbować nowy aparat :D


Pytania od anett (magia-siatki.blogspot.com)

1. Ciepło czy zimno?
Ciepło. 
2. Jaki jest Twój najlepszy deser?
Lody po każdą postacią. Najlepiej czekoladowe, z polewą i orzechami <3
3. Dlaczego sport?
W sumie to nie wiem... Chyba dlatego, że daje niezapomniane przeżycia, adrenalinę.
4. Ile godzin dziennie spędzasz przed kompem? :P
Sporo ;P Między 3-6 godzin, zależy od dnia :D
5. Kim chcesz być w przyszłości?
Nie mam pojęcia, ale będzie to coś związanego z siatkówką.
6. Z czym kojarzy Ci się kolor niebieski?
Z Rosją ;/
7. Komu kibicujesz (różne dyscypliny)?
Skrze ^^ Poza tym wszystkim naszym reprezentantom.
8. Co najbardziej lubisz w swoim pokoju?
Moje ściany obklejone plakatami z siatkarzami ^^
9. Ty 10 lat później...?
Siedzę na hali, z małym synkiem na rękach i oglądam mojego męża siatkarza w akcji... ;P
10. Co robiłaś/łeś 10 minut temu?
Odpowiadałam na wcześniejsze pytania, rozmawiałam przez tel.
11. Podoba Ci się mój blog? Czego w nim brakuje, a co jest niepotrzebne?
Jest świetny :* Czego brakuje? Chyba niczego, szkoda tylko, że tak rzadko piszesz poza sezonem reprezentacyjnym ^^



Pytania od Agi (nasza-siatka.blogspot.com)

1.Której drużynie PlusLigi kibicujesz?
Skrze i Treflowi :)
2. Wierzysz w horoskopy?
Nie.
3. Za co kochasz naszą reprezentację w siatkówce?
Za to, że jest.
4. Twój ulubiony przedmiot w szkole i dlaczego?
Wcześniej plastyka, teraz jej nie mam to Technologia Informacyjna. Dlaczego? Bo można sprawdzić Facebooka :D
5. Twoja ulubiona książka/książki?
Nie mam jednej ulubionej, ale lubię czytać książki fantasy, przygodowe, kryminały, młodzieżowe... W sumie, to lubię wszystkie książki oprócz historycznych i lektur
6. Jakich sportowców(oprócz siatkarzy) lubisz i podziwiasz?
Dlaczego oprócz siatkarzy :( Ogólnie to podziwiam wszystkich sportowców, za samo to kim są. A kogo lubię oprócz siatkarzy? Hmmm... jest kilku takich piłkarzy ręcznych
7. Najważniejsza osoba w twoim życiu?
Chyba rodzice. I może to dziwnie zabrzmi, ale Mariusz Wlazły...
8. Twoje ulubione słodycze?
Lody i czekolada każdego rodzaju
9. Czym kierujesz się w życiu?
Sercem ^^
10. Kraj, który chciałabyś/chciałbyś zwiedzić?
Brazylia
11. Co wolisz "Gangnam style" czy "Ona tańczy dla mnie"? :D
Eeeee... "Ona tańczy dla mnie" (choć nie znoszę Disco Polo xD)


Blogi, które ja zapraszam do zabawy:

http://malutka-mylittleworld.blogspot.com/
http://kraina-andersena.blogspot.com/
http://truskawkowamorela.blogspot.com/
http://ksjastrzebskiwegiel.blogspot.com/
http://siatkaweb.blogspot.com/
http://wwwsiatkowkasiatkoweczkainietylko-ka.blogspot.com/
http://only-sport-all-emotions.blogspot.com/
http://volleyballdream.blogspot.com/
http://snajpers.blogspot.com/
http://mateuszminda.blogspot.com/
http://siatkowkanawesolo.blogspot.com/

Pytania:
1. Siatkówka to dla mnie...
2. Piosenka, której teraz słucham to...
3. Ulubione danie?
4. Założyłam/łem bloga, ponieważ...
5. Jaki kolor lubisz, a jakiego nie?
6. Znienawidzony przedmiot w szkole?
7. Moim wzorem do naśladowanie jest... Dlaczego?
8. Nie lubię ludzi, którzy...
9. Czego w sobie nie lubisz, a co lubisz?
10. Czego się brzydzisz?
11. Masz jakieś uzależnienie?  

PS. Ale jakoś tak dziwnie bez meczów na tygodniu, no nie? :D No ale dobrze, niech nasi siatkarze troszkę odpoczną, należy im się :)

PS2. Jutro czwartek, więc w Przeglądzie Sportowym będzie siatkarski dodatek. Kupujecie?

PS3. Zapraszam do udziału w cyklu! 
Kolejny temat to:
Meczowe emocje 

Jakie emocje towarzyszom Wam podczas oglądania meczów? Angażujecie się bardzo w doping w domu? Na hali? W ciszy oglądacie mecz czy komentujecie każdą akcję? Przybieracie klubowe/ reprezentacyjne barwy? 
Czekam na Wasze odpowiedzi do 10 listopada, do godziny 15:00 :)
Odpowiedzi przysyłajcie na adres: siatkara9519@gmail.com

PS4. Ten cykl powoli się kończy, a ja już myślę nad kolejnym. Jednak jeszcze nie wiem czy się na niego zdecyduję...

PS5. Ostatnio zaniedbałam wasze blogi, ale od piątku zacznę nadrabiać zaległości :)


Lubicie filmiki z serii Siatkarskie ABC? Uwielbiam moment 1:32-1:38 ^^

06.11.2012

Aparat, niespodzianki, własne zdanie, Rotten Bark, jubileusz...

Witajcie :) Jesteście gotowi na długiego posta? Ostatnio nie miałam czasu na pisanie, a wydarzyło się sporo ciekawych rzeczy. To może po kolei :)

Cały czwartek i piątek jeździłam między Tczewem, Malborkiem i Gdańskiem, a moim celem było znalezienie aparatu ^^ No dobra, miałam kupić sobie kilka rzeczy na zimę, ale jakoś nie mogłam się na tym skupić, i zamiast po sklepach z odzieżą, wchodziłam do tych elektronicznych. No i udało się! Znalazłam wybraną wcześniej lustrzankę! Oczywiście ją kupiłam. Teraz leży i czeka na jakiś ciepły dzień, by wybrać się w plener. Oto jak się prezentuje :)


04.11.2012

My, Kibice: Nasi komentatorzy i siatkarscy eksperci

Nie każdy mecz siatkówki dane jest nam oglądać na żywo, prosto z hali. Większość spotkań śledzimy w TV bądź oglądamy przez internet. To wiąże się z... komentatorami! To właśnie o nich będzie dzisiejsza część cyklu.

Myślę, że przyzwyczajeni już jesteśmy do komentatorów i tzw ekspertów z Polsatu. To Oni, byli siatkarze, trenerzy, działacze itd dzielą się z nami swoimi spostrzeżeniami przed meczem, opiniami po spotkaniach, i komentarzem w ich czasie... Ale także mieliśmy studia przedmeczowe i innych komentatorów w czasie IO, czy oglądając zagraniczne ligi.

Których siatkarskich ekspertów lubimy i cenimy najbardziej? Dlaczego? Na te i inne pytania odpowiedziały Patrycja i Snajper, odpowiem i ja :)

01.11.2012

Czas rozmyśleń...

Nie wiem jak Wy, ale dla mnie 1-2 listopada to dni, w których zaczynam się zastanawiać, myśleć... Odwiedzając groby bliskich osób, których nie miałam szansy poznać, oraz tych którzy niedawno odeszli, nachodzą mnie różne myśli...

W styczniu, a dokładnie to w dzień babci, zmarła moja prababcia... Osoba, u której spędzałam bardzo dużo czasu, będąc w wieku ok. 5-6 lat. Potem kontakt się jakoś urwał, mimo że mieszkała ode mnie ulicę dalej. Teraz żałuję, że tak rzadko ją odwiedzałam... Kilka godzin po tym jak dowiedziałam się, że zmarła, Skra wygrała mecz z Resovią w Pucharze Polski, a dzień później sięgnęła po kolejny PP... Ironia losu prawda? W takich momentach nie wiem, jak się zachować. Cieszyłam się z wygrania, ale to nie była ta pełnia szczęścia, sami rozumiecie...

Jaki z tego morał? "Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą"
ś.p Arkadiusz Gołaś i ś.p Agata Mróz - Olszewska. Oboje byli młodzi i mieli całe życie przed sobą. Bóg jednak miał co do nich inne plany... My także jesteśmy młodzi, i myślimy, że wszystko jeszcze przed nami. Jednak nikt nie wie, jakie zamiary wobec nas ma Bóg, dlatego nie odkładajmy marzeń na później, bo tego później może nie być...


Ci którzy chodzą na groby do bliskich, modlą się za nich, nie zapominajcie o naszej drugiej, siatkarskiej rodzinie...




~*~

Kolejny temat cyklu to:

 Siatkarscy komentatorzy i eksperci

Piszcie, których komentatorów lubicie najbardziej i dlaczego. Których naszych ekspertów szanujecie najbardziej, z którymi zazwyczaj się zgadzacie, a z którymi Wam nie jest po drodze ;)
Odpowiedzi przesyłajcie do soboty (03.11) do godziny 15:00, na adres siatkara9519@gmail.com