24.06.2011

Siatkówka

Hej!
Już dziś mecz Polska- Portoryko. Nie mogę się doczekać:) Dla zainteresowanych mecz odbędzie się w arenie, debiutującej w LŚ, w Płocku. Hala ta może pomieścić prawie 5500 kibiców. Wczoraj mówiono, że zostało tylko 300 wejściówek na dzisiejsze spotkanie oraz 100 na jutrzejsze. Jednak do meczu  zostały ponad 3 godz. i sytuacja mogła się zmienić. Mecz będzie można oglądać w Polsacie Sport o godz. 20:30. Natomiast o 20:00 będzie przedmeczowe studio.

Podczas spotkania na parkiecie możliwe, że zobaczymy Piotra Gruszkę. Wracający po kontuzji kapitan reprezentacji Polski w czternastoosobowym składzie zastąpił Karola Kłosa.
 - Jeśli Piotr będzie w stanie pomóc zespołowi, to chcę wykorzystać jego doświadczenie - powiedział trener Andrea Anastasi. Zobaczymy co z tego wyniknie, pozostaje tylko czekać.

Narazie to wszystko. Jeszcze dziś wieczorem albo jutro rano napiszę o wyniku dzisiejszego meczu. Liczę na 3-0, dla nas oczywiście;)

Jeśli chodzi o mnie to byłam zawieźć papiery do szkoły. Mam nadzieję, że mnie przyjmą. Trzymajcie kciuki za mnie i naszych siatkarzy:)

No i jeszcze zapomniałam o Rotten Bark. Dziś grają koncert w Rzeszowie (dlaczego ja mieszkam tak daleko!!:(). Wystąpią także w lipcu na Rock in Summer Festival w Warszawie przed Paramore. No i znowu, dlaczego mieszkam tak daleko:(
Powodzenia chłopcy (z reprezentacji i RB)!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...