22.06.2011

WAKACJE!!!

Cześć. Właśnie wróciłam z zakończenia roku szkolnego. To już koniec. Jeszcze do mnie to nie dociera. Dziś ukończyłam gimnazjum. Po wakacjach czeka na mnie nowa szkoła, otoczenie, ludzie. No ale to dopiero po dwóch długich miesiącach:)  Na razie nie będę o tym myśleć.

No to teraz bieżące sprawy. Siatkarze wrócili w poniedziałek do Polski. Trener dał im wolny czas do środy. Dzisiaj zaczynają treningi przed kolejnymi meczami. W piątek i sobotę gramy z Portoryko. Wszystkich zapraszam na mecz, albo na trybunach albo przed telewizorem.
Jak dowiedziałam się występ naszego podstawowego libero w najbliższym meczu jest niepewny. Igła doznał urazu kolana. Jednak czy na pewno nie zagra dowiemy się zaraz przed meczem. Jego miejsce może zająć Paweł Zatorski. Jeśli chodzi o Pawła to wczoraj miał urodziny, dlatego życzę mu dużo zdrowia i wielu sukcesów, zarówno w Skrze jak i reprezentacji.

Jeśli chodzi o muzykę właśnie dowiedziałam się, że Rotten Bark wystąpi przed Paramore na festiwalu Rock in Summer. Bardzo chciałabym być z nimi. Niestety koncert jest za daleko i rodzice pewnie mi nie pozwolą jechać;(. Pozostaje mi bycie z nimi duchem, tak też będzie.
Wczoraj oglądałam film pt. "Czarny łabędź". Muszę przyznać, że wciąga. Najbardziej podobała mi się gra aktorów. Czasami nie mogłam zrozumieć o co chodzi w filmie (ale to szczegół) dlatego mam zamiar obejrzeć go jeszcze raz. Oceniłabym go na 9/10 pkt. Film godny polecenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...