6.02.2012

Wróciłam! :)

Witajcie!
Kurczę, ale mi brakowało internetu :D Od wtorku (od 14) do niedzieli (do 16:20) byłam całkowicie odcięta od świata. Wczoraj wróciłam po 16 i pierwsze co zrobiłam to włączyłam komputer. Z grubsza ogarnęłam co się działo, obejrzałam Igłą Szyte, poszłam się umyć i czekałam na mecz Skry :) Transmisji nie było, pozostały mi tylko relacje, ale dałam radę :) Potem poszłam spać. Rano policzyłam, że spałam 15 godzin, a i tak się nie wyspałam :D
Ale dobra wracam do siatkówki. Wczoraj czytałam o jakimś zamieszaniu na meczu ZAKSY z Resovią, ale nie bardzo docierało do mnie to co czytam. Dzisiaj obejrzałam powtórkę meczu i powiem wam, że nadal to do mnie nie dociera, tzn. wiem o co chodzi, ale jak można zrobić taki błąd?! Od czego są ci sędziowie? Tylu ludzi pracuje przy tym stoliku i nikt nie zauważył błędu? To chore, mam nadzieję, że więcej się nie powtórzy. Co z tego wyniknie zobaczymy jurto, ma być jakieś posiedzenie. A jakie są opcje? ZAKSA przegrywa 1-3 (tak jak zakończyli to sędziowie), ZAKSA oddaje mecz walkowerem (czyli przegrywa 0-3, w każdym secie 0-25; co moim zdaniem jest niesprawiedliwe. Przecież grała do gwizdka sędziego, zawodnicy oddali sporo zdrowia, a przez sędziego mają teraz cierpieć?) i trzecia opcja to rozegranie tego meczu jeszcze raz. Jak już wspominałam wcześniej, jutro się przekonamy co z tego wyniknie.
A tak całe zamieszanie podsumowali dziennikarze z Polsatu:


Jeszcze wracając do ZAKSY. Przegrali w pierwszym meczu fazy play-off w LM z Arkasem Izmir. Rewanż już w środę. Jeśli Kędzierzynianie wygrają ten mecz, aby przejść dalej, będą musieli jeszcze wygrać w "złotym secie".

Jutro kolejny odcinek Igłą Szyte (jak wczoraj oglądałam, poprzedni odcinek, zauważyłam, że Krzysiu mówił, że jadą już do Tokio, a to oznacza, że jest coraz bliżej końca. Mam nadzieję, że nie puszczają odcinków po kolei i przed nami jeszcze kilkanaście odcinków :D)
Jeszcze jedno jeśli chodzi o Igłą Szyte. Chcielibyście zobaczyć Igłą Szyte w TV? Jeśli tak, to jest taka możliwość. Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Sport News przeprowadzają transmisje "Magazynu SET", w którym zawsze pod koniec jest nowy odcinek Igłą Szyte :)
Ktoś pytał się o galerię. Galeria znajduje się po prawej stronie, pod "O mnie" i nad listą blogów, które czytam :)

A to filmik, dzięki któremu jakoś przeżyłam rekolekcje (jak ja kocham uśmiechy naszych siatkarzy :))

To wszystko. Idę spać, tym razem nie na 15 godzin....a może? :D
Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. oj , biedactwo :).
    filmik pozytywny ;d.
    a co do meczosa Zaksy z Rzeszowem to normalnie szok. brak słów. tyle.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj! Resovia i Zaksa mieli "wspaniałe" emocje hehe najlepszy komentarz w sprawie oddał Igła :D
    Ja uwielbiam naszych siatkarzy nie tylko za te uśmiechy :P hehe filmik dobrze mi znany ;]
    Piona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zrobiło się siatkarskie zamieszanie po tym meczu Resovi z Zaksą. Dobrze, że wszystko zakończyło się jak się zakończyło, czyli 3:1 ostateczny wynik : ) Sędziowie- naprawdę szkoda słów.
    Filmik uroczy :D

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...