29.09.2011

Plus Ligę czas zacząć:)

Hej:) Właśnie wróciłam do domu i zdałam sobie sprawę, że już dziś zaczyna się Plus Liga!!

Sezon 2011/2012 rozpocznie Politechnika Warszawska, która zagra z Delectą Bydgoszcz. Spotkanie już dziś o 19:00, transmisja na plusliga.tv, trzeba jednak zapłacić 5 zł ...
Pozostałe spotkania w najbliższym czasie w terminarzu.

W niedzielę odbył się zlot kibiców Skry Bełchatów. Niestety mnie tam nie było, ale słyszałam opinie, że było bardzo fajnie. Zazdroszczę wszystkim uczestnikom. Może następnym razem mi się uda??

Michał Kubiak wraca do zdrowia, jak sam mówi : "Nie było to nic przyjemnego, ale wszystko się już unormowało. Czuję się coraz lepiej. Od przyszłego tygodnia zaczynam treningi w jastrzębskim klubie"
Za godzinę pierwsze spotkanie. Kto w tym sezonie stanie na podium? Kto będzie czarnym koniem tego sezonu? Jakie czekają na nas niespodzinki? Powoli będziemy mogli odpowiadać na te pytania...

To chyba wszystko. W najbliższym czasie może pojawić się pare zmian w blogu. Zastanawiałam się nad galerią, co wy na to?  Jak będę miała czas to w weekend coś wymyślę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...