25.09.2011

Powoli zaczynamy ligę...

Witajcie. Ostatnio mało piszę. ale wiecie - szkoła ;/ Ale pocieszam się tym, że za niecały tydzień rozpoczyna się Plus Liga:)

To, co słychać na naszym podwórku, postaram się wam krótko opisać:)

Zakończył się VI Memoriał Zdzisława Ambroziaka. Na pierwszym miejscu znalazł się Fart Kielce. Na kolejnych pozycjach znaleźli się ZAKSA Kędzierzyn Koźle i AZS Częstochowa. Poza podium byli gospodarze turnieju AZS Politechnika Warszawska.  Najlepszym zawodnikiem został Michał Żurek.

W tym samym czasie był rozgrywany II Memoriał Jana Strzelczyka. Pierwsze miejsce należało do Asseco Resovi Rzeszów, drugie do francuskiej drużyny Tours VB, trzecie do Hypo Tirol Innsbruck, a poza podium znalazł się zespół Remat Zalau.
Nagrody indywidualne:
MVP - Paul Lotman (Asseco Resovia)
najlepszy atakujący - Gyorgy Grozer (Asseco Resovia)
najlepszy przyjmujący - Cala (Tours VB)
najlepiej blokujący - Piotr Nowakowski (Asseco Resovia)
najlepszy rozgrywający - Rafael Redwitz (Tours VB).



Dzisiaj odbywa się I Ogólnopolski Zlot Kibiców PGE Skry Bełchatów. Zlot rozpoczął się o godzinie 16 i ma potrwać do późnych godzin wieczornych. Zaplanowano wiele niespodzianek, konkursów ale chyba najważniejsze jest to, że można spotkać się z siatkarzami, zdobyć autograf, zdjęcie, porozmawiać z innymi kibicami. Zaplanowano także prezentację zespołu. który już w piątek zagra swój pierwszy mecz w Plus Ligę. Osobiście mnie na zlocie niestety nie będzie ;/ Mam jednak nadzieję, że będzie to kontynuowane w przyszłych latach i się tam pojawię:)
No właśnie, Skra będzie grała w Gdańsku z Lotosem. Mecz miał się odbyć w sobotę i miałam tam być, ale został przeniesiony na piątek. Nawet mogłabym pojechać, ale spotkanie zaplanowano na 20:00 i mój tata nie pozwala mi jechać :( To niecała godzina drogi i świetna okazja żeby zobaczyć naszych siatkarzy ale mojego taty nie przekonasz. Zostaje tylko TV :(

Pewnie większość z was wie, że Michał Kubiak był w szpitalu z powodu przemęczenia organizmu. Prawdopodobnie już wyszedł, ale życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia. Michał Bąkiewicz także ma jakąś kontuję, a więc życzę mu tego samego. WRACAJCIE DO ZDROWIA MICHAŁY!!

Jak znajdę trochę czasu to uaktualnię zakładkę z terminarzem spotkań, miałam pisać na bieżąco, ale te moje lenistwo i brak czasu...

 Na razie to wszystko. Jak mi się uda to jutro napiszę wynik charytatywnego turnieju, w którym bierze udział m.in. Skra.

PS. Polki wygrały dwa spotkania bez straty seta i prowadzą w ogólnej klasyfikacji. Oby tak dalej. Gratulacje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...