19.09.2011

Brązowi medaliści ME już w Polsce!!!

Witajcie. Dzisiaj do Polski wrócili nasi siatkarze:)

Samolot wylądował ok. godz. 14:40. Brązowi medaliści zostali powitani przez fanów na lotnisku. Rozdawali autografy, pozowali do zdjęć, udzielali wywiadów. Po jakimś czasie udali się na konferencję prasową. Miło było widzieć uśmiechy na ich twarzach. Dla takich chwil warto żyć:)
Na lotnisku nie było tylko Bartka Kurka, który ma wrócić samochodem, oraz Kuby Jarosza, który udał się do Włoch na zgrupowanie w swoim nowym klubie.

A oto kilka wypowiedzi naszych bohaterów:

"Przed decydującym meczem nastroiła nas bojowo muzyka AC/DC. Piotrek Gruszka miał wcześniej oddać kolumny bratu, ale na szczęście tego nie zrobił i mogliśmy odpowiednio nastroić się przed tym spotkaniem. Każdy z nas wyszedł na boisko zrelaksowany, ale w pełni skoncentrowany, ze świadomością, że to nasza szansa, którą wykorzystaliśmy. W końcówce widziałem w oczach Rosjan rezygnację. Wcześniej nie wierzyłem w nasz zespół, ale teraz to są moi najlepsi koledzy" - żartował Ignaczak wskazując na kolegów z reprezentacji

- Bardzo się cieszymy, wywalczyliśmy medal wbrew opiniom, na przekór temu co się o nas pisało i mówiło. Należał się nam ten medal za ciężką pracę, za wkład i to co daliśmy z siebie. Bardzo się cieszę, że przywieziemy go do Polski(...)Medal jest dla nas czymś kapitalnym. Dwa lata temu w Izmirze wszystko zdarzyło się tak szybko, nie było nawet czasu się cieszyć tym „złotem”. Teraz to coś wielkiego. Zagraliśmy wbrew temu co się o nas mówiło, pisało, co pojawiało w mediach. Nawet wbrew samym sobie i naszej formie, którą prezentowaliśmy dwa tygodnie przed mistrzostwami – Bartek Kurek

Andrea Anastasi. "Może nie wszystko było perfekcyjne, ale ciężka praca przyniosła efekt. Jestem szczęśliwym człowiekiem i trenerem"
- Przed meczem żartowaliśmy, że Kuba Jarosz ma brązowy medal wypisany na twarzy (śmiech). A jak wcześniej wszedłem do szatni, moi gracze puszczali sobie „Thunderstruck” grupy AC/DC. Tak ładowali się energią, a ja od razu poczułem, że szykuje się coś specjalnego. I się nie zawiodłem. Wygrali dla siebie, wygrali i dla mnie..."
 Kocham tę drużynę. Może nie zawsze to widać, ale tak jest. Nie lubię mówić o poszczególnych graczach, zwłaszcza po takich meczach jak sobotni z Włochami. Z nimi przegraliśmy w tym sezonie trzy razy z rzędu, więc chyba nie ma wątpliwości, że są na razie dla nas nie do pokonania. Nie widzę Kurka, widzę Polskę. Nie widzę jednostek, widzę serce i ducha walki całej drużyny

Jest dużo więcej ciekawych wypowiedzi, że nie jestem w stanie ich wszystkich tu wypisać:)

Jutro ok godziny 9:00 siatkarze zjedzą śniadanie z premierem Donaldem Tuskiem.

Wczoraj pisałam, że najlepiej zagrywającym zawodnikiem został Bartek Kurek. Teraz cała lista nagrodzonych:

Najlepszy atakujący- Maksim Michajłow (Rosja)
Najlepszy blokujący-  Marko Podrascanin (Serbia)
Najlepszy zagrywający- Bartosz Kurek (Polska)
Najlepszy libero- Andrea Bari (Włochy)
Najlepiej przyjmujący- Nikola Kovacević (Serbia)
Najlepiej punktujący- Maksim Michajłow (Rosja)
Najlepiej rozgrywający- Dragan Travica (Włochy)
MVP całego turnieju- Ivan Miljković (Serbia

Ja bym jeszcze dała nagrodę dla Igły. Co wy na to??

Teraz trochę z mniejszego boiska:)
Zakończyła się walka o Puchar Prezesa PLPS S.A.

Końcowa klasyfikacja:
1. ZAKSA Kędzierzyn - Koźle
2. PGE Skra Bełchatów
3. Asseco Resovia Rzeszów
4.Knack Roeselare

Nagrody indywidualne:MVP: Michał Winiarski (PGE Skra)
Rozgrywający: Miguel Falasca (PGE Skra)
Libero: Manuel Callebert (Roeselare)
Atakujący: Dominik Witczak (ZAKSA             


Od jakiegoś czasu wiemy,że Michał Winiarski i Daniel Pliński są gotowi na grę w kadrze. A co z Mariuszem??

Jak tak słucham Pana, mam pewne obawy – prosze mnie uspokoić – Pan wraca do reprezentacji?
To jeszcze za dużo powiedziane czy wracam czy nie…Mam nadzieję, że wszystkie sprawy zdrowotne będą w porządku i wtedy będziemy mogli porozmawiać.

A więc nic pewnego. Wszystko zależy od trenera i zawodników. Nam pozostaje czekać.

Jeszcze raz: MAMY BRĄZOWY MEDAL ME 2011!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...