13.09.2011

Właśnie robię lekcje...

Zaczęłam sobie robić lekcje, ale tak przez przypadek włączył mi się komputer:)
Mam tylko 10 min, więc to będzie krótka notka.

A więc tak. Zakończyła się pierwsza faza ME.
Końcowa klasyfikacja:
Grupa A:
1. Serbia
2. Słowenia
3. Turcja
4. Austria
Grupa B:
1. Rosja
2. Czechy
3. Estonia
4. Portugalia
Grupa C:
1. Włochy
2. Francja
3. Finlandia
4. Belgia
Grupa D:
1. Słowenia
2. Bułgaria
3. Polska
4. Niemcy

Dalej nie przechodzą zespoły z trzeciego miejsca tj. Austria, Portugalia, Belgia i Niemcy.
Zespoły Serbia, Rosja, Włochy i Słowenia są już w ćwierćfinale. Drużyny z drugich i trzecich miejsc będą walczyć ze sobą w barażach, tj. Francja z Turcją, Słowenia z Finlandią, Bułgaria z Estonią i Polska z Czechami. Ten kto wygra dostanie się do ćwierćfinałów.

To chyba wszystko, jeśli chodzi o siatkówkę.
Dzisiaj odbyła się premiera nowej piosenki z teledyskiem zespołu Rotten Bark.
Tu jest link do teledysku http://youtu.be/oD0BK9vqT2c .
Polecam:)

PS. Nie pamiętam czy pisałam, ale w nowym GIGA Sport  jest plakat Bartka Kurka. :)

Zdążyłam!!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...