13.01.2012

Na pocieszenie...

Witajcie. Dzisiaj piątek 13! Wierzycie w takie rzeczy? Ja chyba nie, ale jak mam być szczera, to odkąd zaczęłam interesować się siatkówką jestem bardziej przesądna ;D
Właśnie. Siatkówka. Wczoraj Skra przegrała z Tours i mam zły humor ;( Czekolada i to, że dostałam 6 z WoK`u z prezentacji też nie poprawiło mi humoru...A jak już nic nie pomaga, to trzeba popatrzeć na siatkarzy ;) Tak więc pomyślałam, że w dzisiejszym poście wstawię kilka filmików pt. "Ukryty talent wokalny". No co, jakoś trzeba sobie radzić ;D

Na początek Michał Kubiak - ukryty kibic Skry:

Bartek Kurek i Mariusz Wlazły zachęcają do licytacji:

Wideo z kategorii "Pewnego razu w autobusie" :

Świątecznie...:

Bartek dla dzieci..xD :

Po "polskiemu" :
(trzeba troszkę przewinąć :)

Świętowanie po zwycięstwie:

Kolenda w wykonaniu kieleckich sportowców:


Może znacie jeszcze jakieś inne filmiki z udziałem naszych śpiewających siatkarzy? Jak tak, to podzielicie się w komentarzach linkiem? :)
Czy tylko ja zauważyłam, że najwięcej to śpiewają siatkarze ze Skry? ;)

Pozdrawiam :)

PS. Teraz mam zamiar oglądać Kubę Wojewódzkiego jak byli u niego Kurek, Gacek i Jarosz. Pamiętacie ten odcinek? Ja już znam go na pamięć, ale to nic:D

PS 2. Zapomniałam o jeszcze jednym filmiku ;) Tym razem Włoska krew ;D

2 komentarze:

  1. haha, dobre te flimiki xD.
    no właśnie, przegrali... szkoda, mam nadzieję, że sobie odbiją w niedzielę :).
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ! :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super filmiki! xD siatkarze są bardzo wszechstronni :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...