2.01.2012

Wchodzimy w nowy rok...

Cześć:) Jak tam po sylwestrze? Wszyscy zdrowi?

Ja miałam najlepszego sylwka! Do 2:00 spędziłam go z Polsatem (i EURO2012 ;/), a potem już do rana oglądałam wszystkie filmiki jakie miałam na komputerze (m.in wywiady z siatkarzami, 2 mecze, jak nasi byli u Wojewódzkiego, powitanie siatkarzy po ME 2009...) Potem do kościoła, lekcje i spać..A dzisiaj mnie głowa boli. Chyba dałam sobie za dużo wrażeń jak na jedną noc.

A teraz czas na siatkówkę! 

Dzisiaj 25 urodziny ma Konstatntin Čupković:) A więc życzymy mu wszystkiego najlepszego! Przede wszystkim duuuużo zdrowia, bo to jest w życiu sportowca (i chyba każdego człowieka) najważniejsze. Spełnienia wszystkich marzeń, tych sportowych i prywatnych; dużo miłości i uśmiechu oraz wytrwałości! Wszystkiego najlepszego "Cupko"! :)


~~~~


Nowy rok się zaczyna, a wraz z nim nowe postanowienia i cele do zrealizowania. Celem i marzeniem całej siatkarskiej Polski jest medal na IO w Londynie. Trener Anastasii powoli planuje jak ten cel osiągnąć, ale wiadomo, że sam go nie wygra. Potrzebni są siatkarze, dlatego AA ma zamiar ich trochę pośledzić.

 "Możliwe, że uda mi się także uczestniczyć w treningach klubowych. Bardzo chciałbym mieć taką możliwość. Wszystkie te obserwacje, poparte analizą statystyków i filmami wideo, mogą mi przynieść cenny materiał, a może pokażą graczy, których należy koniecznie wypróbować?"

Jakie są dalsze plany?
 "Możliwe, że uda mi się także uczestniczyć w treningach klubowych. Bardzo chciałbym mieć taką możliwość. Wszystkie te obserwacje, poparte analizą statystyków i filmami wideo, mogą mi przynieść cenny materiał, a może pokażą graczy, których należy koniecznie wypróbować?"

A jacy zawodnicy mają największe szansę na IO?
"- Traktuję tę imprezę ( LŚ) priorytetowo, uważam, że przed igrzyskami nie ma miejsca na eksperymenty. Ja już mam trzon drużyny i wielkich zmian nie przewiduję - twierdzi Anastasi. - Dobrze byłoby pojechać do Sofii i ponownie zagrać w finałowym turnieju Ligi Światowej. Ci gracze, których miałem ostatnio do dyspozycji, o ile oczywiście forma i zdrowie pozwolą, mają potwierdzić, że nieprzypadkowo zostali drugim zespołem Pucharu Świata"

Czyli nie mam co liczyć na to, że Daniel Pliński znajdzie się w kadrze? Po LŚ czytałam wypowiedzi trenera, że na nikim nie stawia krzyżyka. Daniel od samego początku mówił, że potrzebuje chwili odpoczynku (to już nie jest 20-latek!) i na ME był już gotowy. Trener jednak nie powołał go ani na ME, ani na PŚ... Mamy dobrych środkowych, Możdżonek czy Nowakowski są wg mnie obecnie są jednymi z najlepszych środkowych na świecie, ale Daniel nie jest od nich gorszy...;/

Nasz trener powoli planuje tę dalszą przyszłość, ale teraz także wiele się dzieje. Styczeń będzie pełen wielu dobrych i ważnych spotkań klubowych. Oto krótki plan na styczeń:

PlusLiga
XI kolejka --->13-15.01.2012r.
XII kolejka --->28-30.01.2012r.

Challenge Cup
Fonte Bastardo Azores – Tytan AZS Częstochowa ---> 11.01.2012r. godz.20.30
Mladost Marina Kastela – AZS Politechnika Warszawska ---> 12.01.2012r. godz.19.00
(mecze rewanżowe tydzień później)

Liga Mistrzów
ZAKSA Kędzierzyn-Koźle – CAI Taruel ---> 10.01.2012r. godz.18.00
Partizan Belgrad – ZAKSA Kędzierzyn-Koźle ---> 18.01.2012r. godz.20.00
Tours VB – PGE Skra Bełchatów ---> 12.01.2012r. godz.20.30
PGE Skra Bełchatów – Budvanska Rivijera Budva ---> 18.01.2012r. godz.18.00

Puchar CEV
Arago de Sete – Asseco Resovia Rzeszów ---> 11.01.2012r. godz.20.00
Asseco Resovia Rzeszów – Arago de Sete ---> 17.01.2012r. godz.18.00

Enea Cup 2012 – Puchar Polski
Ćwierćfinały (VI runda) ---> 4-7.01.2012r.
Turniej finałowy ---> 21-22.01.2012.r, Rzeszów

Wybieracie się na jakiś mecz, czy tylko przed TV/komputerem będziecie kibicować?
Mi chyba tylko pozostaje kibicowanie przed szklanym ekranem. Takie są niestety uroki mieszkania na północy Polski.

Pozdrawiam.

PS. Miałam dodać w poprzednim poście, do podsumowania, ale zapomniałam ;D
W poprzednim roku nie tylko zdobyliśmy 3 medale i awans na IO, ale też podskoczyliśmy w rankingu FIVB:) Rok 2011 zaczynaliśmy od pozycji 10, a skończyliśmy na 4 miejscu:) Ciekawe jak będzie wyglądał ranking pod koniec 2012 roku? Wyprzedzimy Włochów i wskoczymy na podium? Mam nadzieję, że tak ;)

2 komentarze:

  1. Fajne zdj zapraszam do sb , myslę , że mnie wspomożesz , bo jestem nowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten awans w rankingu FIVB już dawno nam się należał. Trzeba to napisać wielkimi literami: POLSKA TO JEST POTĘGA! POLSKA NAJLEPSZA JEST! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...