13.05.2013

Facundo Conte w Skrze!

Wróciłam po szkole do domu, przejrzałam Facebooka i najnowsze wiadomości ze świata siatkówki i już miałam wyłączać komputer, bo miałam zamiar wziąć się za czytanie lektury. Jednak w ostatniej chwili się powstrzymałam i włączyłam jeszcze Twittera... Przeglądam posty i nagle mi wyskakuje wpis pana Piechockiego, że za 20 min czeka na nas miła wiadomość na skra.pl. Oczywiście po przeczytaniu takiej wiadomości nie mogłam tak po prostu wyłączyć komputera! 


Godzina 16:24 - "Facundo Conte w PGE Skrze!"

Niby już od dłuższego czasu mówiło się o tym transferze, już nawet sam zawodnik potwierdził tą informację dziennikarzom Polsatu, ale... Ja zawsze wolę czekać na oficjalne potwierdzenie ;) Jednak nie przewidziałam mojej reakcji, było jedno długie i głośne "AAAAAAAAAAAAAA!!! i wybuch radości :D A od moich Skrzatów nauczyłam się wiele rzeczy, także tego jak należy się cieszyć :p 

Facundo Conte to argentyński siatkarz, grający na pozycji przyjmującego. Jeden z najlepszych na tej pozycji, z tego "młodego" pokolenia, porównywany z takimi zawodnikami jak Bartosz Kurek czy Matt Anderson. W reprezentacji i w klubie grał z "7", a czy w Skrze "przejmie" numerek Bartka pewnie niedługo się dowiemy :)
Conte, w żadnym z dotychczasowych klubów nie grał dłużej niż jeden sezon, a ten miniony spędził w rosyjskim Dynamie Krasnodar. Nie był to jednak udany sezon dla młodego Argentyńczyka, bowiem przez kilka miesięcy zmagał się z kontuzją. 

Fot. skra.pl

Myślę, że z tego transferu są zadowoleni wszyscy kibice Skry, przynajmniej na razie! Wiadomo jak to z tymi transferami bywa... Nie mniej jednak życzę Facundo żeby dobrze czuł się w Skrze, nie dokuczały Mu żadne kontuzje, no i żeby przyszły sezon był bardzo owocny w medale (najlepiej te złote!) :)

Daniel Castellani ocenia wybór swoich dwóch rodaków (Conte i Uriarte)
"Obaj są stworzeni dla PlusLigi! Mają południowe charaktery, które idealnie pasują do Polski. U was kocha się siatkówkę i siatkarzy. Podejrzewam, że gra przy pełnych trybunach wyzwoli w nich wielką energię. Tak sobie myślę, że dla Brazylijczyków i Argentyńczyków polska liga jest prawie rajem. Uważam, że obaj bardzo dobrze wybrali, dobrze wybrała także PGE Skra."

Nie wiem, może się mylę, ale mi także się wydaje, że zawodnicy z Ameryki Południowej bardzo dobrze czują się u nas w Polsce. Zawodnicy z Brazylii nie raz mówili, że grając u nas, czują się jakby grali u siebie, a Argentyńczycy przecież wygrali dla nas mecz na IO! :) Poza tym, dalej pamiętam Ich miny, podczas Memoriału Huberta Wagnera, gdy patrzyli  na to, co dzieje się na hali z kibicami (zwłaszcza gdy tańczyliśmy 'walczyka')




Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę się doczekać Plus Ligi. Pojawiły się kolejne transferowe plotki, ale może będę pisać tylko o tych potwierdzonych informacjach. Oprócz tego, że oficjalnie dowiedzieliśmy się, że Conte będzie grał w Skrze, to także potwierdziła się informacja, że Krzysztof Stelmach będzie nowym trenerem AZS`u Olsztyn :)

2 komentarze:

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...