2.05.2013

Z sentymentem do muzyki cz. II

Portale siatkarskie wyprzedzają się w podawaniu różnych plotek i spekulacji na temat transferów... Zamiast się denerwować czytając transferowe domniemania radzę poczytać jakąś książkę, udać się na spacer lub... posłuchać muzyki! Zapraszam na drugiego posta pt "Z sentymentem do muzyki"

Linkin Park - New Divide
Właśnie ta piosenka zmieniła mój gust muzyczny. Piosenka ta została skomponowana na potrzeby filmu "Transformers: Zemsta upadłych", jednak moja "przygoda" z nią rozpoczęła się od innego filmu, od... Zmierzchu. Podczas jednej z rozmów na gg z koleżanką na temat tego właśnie filmu, podesłała mi ona link do tego utworu... no i się zaczęło. Słuchałam tego dniami i nocami, potem sięgnęłam po inne kawałki Linkin Park i tak zakochałam się w tym zespole i w tej stylistyce muzycznej. Wkrótce potem przyszły MŚ, więc zespół "przyszedł" do mnie w najlepszym momencie...


Sylwia Grzeszczak - Karuzela
Słuchając tej piosenki automatycznie wracam wspomnieniami do samochodu, którym wracałam z meczu Trefl Gdańsk -Politechnika Warszawska... Kompletnie nie mam pojęcia, dlaczego akurat ta piosenka tak mi utkwiła w pamięci. Może dlatego, że była ostatnią jaką słyszałam, przed wyjściem z samochodu? Może dlatego, że ten mecz był jedynym wygranym przez Trefl, na którym byłam? Jeszcze przed meczem jakoś niespecjalnie byłam zwolenniczką takiej muzyki i tej wokalistki, jednak po tym spotkaniu się to zmieniło. Dlaczego? Nie mam pojęcia :)



Rotten Bark - King Of The Disco
 Piosenkę tą nie raz już udostępniałam na blogu i pewnie większość z Was wie, że ją kocham :) Zespół występował w pierwszej edycji Must Be The Music, gdzie dostał się do finału. Jednak piosenka wpadła mi  w ucho gdy tylko ją usłyszałam. Wcześniej takiej muzyki nie słuchałam i to był kolejny muzyczny przełom w moim życiu... Utwór kojarzy mi się z wakacjami, a ponieważ obecnie bardzo ich wyczekuję, dlatego postanowiłam go dziś dodać, po raz kolejny :)


3 komentarze:

  1. Już kiedyś pisałaś właśnie o Rotten Bark, świetny zespół, tylko teraz o nim cicho :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie te utwory lubię.
    Kwestią jest jeszcze obecny nastój. Raczej pod to dobieram kawałki których słucham.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie ostatnie piosenki kojarzą mi się z autobusem! :D
    Dziwne? Nie.. często słyszałam je w radiu kiedy wracałam ze szkoły ;) Ale tak to za bardzo nie słucham tego typu muzyki.

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...