17.01.2014

"Magiczna gondola" czyli dzień z książką, oczywiście sport także obecny ;)

Stało się to, czego bardzo nie chciałam... Spadł śnieg! Nienawidzę zimy, zimna, śliskich ulic i chodników. Jedyny czas kiedy 'akceptuję' śnieg to święta Bożego Narodzenia (nie Wielkanocy -.-). Jako, że w minione święta na biały puch liczyć nie mogłam, miałam nadzieję, że tej zimy już się nie pojawi, no ale... ;/
Dziś rozpoczęłam ferie, od... spędzenia w łóżku praktycznie całego dnia. Nie poszłam do szkoły, bo nie czułam się najlepiej, zamiast tego spędziłam kilka godzin sama na sam z książką.

'Magiczna gondola' to książka, która porwała mnie na dzisiejszy ranek i południe. Szczerze mówiąc, po przeczytaniu kilku pierwszych stron nie byłam zachwycona. Podróż w czasie, Wenecja, XV wiek... nie moje klimaty. Jednak z każdą kolejną stroną bardziej mi się podobało i... i przeczytałam do końca. Około 460 stron w jeden dzień to chyba jeden z moich rekordów, choć wydaje mi się, że bywało więcej. Aura za oknem zdecydowanie sprzyja czytaniu ;)


Zimowa aura na pewno sprzyja też wylegiwaniu się przed telewizorem i oglądaniu meczów, a ich ostatnio mamy pod dostatkiem. Powróciły Europejskie Puchary, Resovia i Jastrzębski Węgiel wygrali swoje mecze w Lidzie Mistrzów, a Skra zwyciężyła w kolejnym spotkaniu Pucharu CEV.

Za nami także zmagania w Pucharze Polski, w którym do dalszej rundy przeszły AZS Częstochowa, Effector Kielce, Transfer Bydgoszcz i KPS Siedlce. Odpadły drużyny z Bielska-Białej, Gdańska, Będzina i Warszawy. W szóstej rundzie zagrają Częstochowa z Bydgoszczą i Kielce z Siedlcami. Zwycięzcy tych par awansują do ćwierćfinału, w którym są już Resovia, JW, Skra, Zaksa, Czarni i Olsztyn.

A już dziś rozpoczyna się kolejna kolejka Plus Ligi! O 18:00 rozpoczną się dwa mecze: AZS Politechnika Warszawska - Czarni Radom oraz Zaksa - Bydgoszcz. A jutro hit kolejki Asseco Resovia będzie u siebie podejmować Skrę Bełchatów! Ja już się denerwuję...
Dziś także bardzo ważny mecz rozegrają nasi szczypiorniści! Po dwóch przegranych, oba mecze jedną bramką, dziś mecz o wszystko z Rosjanami! Nerwy, nerwy, nerwy...!

Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. U mnie też śnieg dzisiaj sypał przed południem, co utrudniało mi życie. Ale dzieciaki na ferie się cieszą.

    Też nie mogę doczekać się hitu. Będzie bardzo trudno, ale ostatnio myśląc o PGE SKRA to automatycznie przed oczami ukazuje mi się wynik 3:0.
    Ile to już meczów z rzędu bez straty seta, bo już tego nie liczę ?
    A co do piłkarzy ręcznych to zasłużenie wygrali, bardzo się ciesze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się orientuję to 11 spotkań, 33 wygrane z rzędu sety ;)

      Usuń
  2. Życzę zdrowia i udanych ferii!
    W Warszawie też niestety spadł śnieg, ale zanim będą ferie to już pewnie stopnieje :(
    Brawo dla Polaków za ten mecz i teraz walczymy o półfinał.!

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...