12.01.2014

Weekend - Plus Liga, Gala Mistrzów Sportu i WOŚP :)

Zawsze uważałam, że weekendy za szybko mijają. Piątek po szkole cieszysz się, że nareszcie troszkę wolnego, nim się obejrzysz nastaje niedziela wieczór... Ostatnio jednak nawet 'dni robocze' mijają mi bardzo szybko i nie wiem, czy to dobrze, czy też nie...

"Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka
nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś,
jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro?"  Phil Bosmans


Plus Liga nieco przyspieszyła, w środę została rozegrana 14. kolejka, a już w sobotę rozpoczęła się następna. Tym razem obyło się bez większych niespodzianek. Bardzo cieszę się z kolejnych zwycięstw Skry Bełchatów i Lotosu Trefla :) 
Bełchatowianie w trzech setach pokonali Czarnych Radom. MVP meczu został Mariusz Wlazły, który odpalił swoją mocną broń tj zagrywkę. Bezpośrednio z zagrywki zdobył 5 punktów, ale także wiele razy bardzo utrudnił przyjęcie przeciwnikowi. 
Lotos bez straty seta wygrał z BBTS`em, a najlepszym zawodnikiem spotkania uznano Wojtka Żalińskiego. Meczu nie widziałam, ale wszyscy którzy mieli taką okazję chwalą zespół za zaangażowanie i cieszenie się grą. W ubiegłym roku tego sezonu PL dość często narzekałam właśnie na ten element. Cieszę się, że został on poprawiony, chciałabym pojechać na jakiś mecz. Mam nadzieję, że niedługo będę miała taką okazję :)



AZS Częstochowa pokonał 3:0 Effector Kielce, co może być małą niespodzianką, a Resovia wygrała bez straty seta z Transferem Bydgoszcz.
W hicie kolejki, Zaksa po bardzo zaciętym meczu wyszarpała zwycięstwo Jastrzębskiemu Węglowi, wygrywając w piątym secie 17:15, mimo, że JW miał już piłki meczowe. Mecz troszkę dziwny, dużo zwrotów akcji, sytuacji pozaboiskowych, wideoweryfikacji.. Było wszystko, nawet znalazła się niemeczowa piłka ;p
W ostatnim meczu, który skończył się przed momentem, Politechnika Warszawska wygrała 3:1 z AZS`em Olsztyn. Myślę, że to największa niespodzianka tej kolejki. 

Wczoraj odbyła się Gala i Bal Mistrzów Sportu. Po raz piąty galę wygrała Justyna Kowalczyk, drugi był Kamil Stoch, trzeci Paweł Fajdek. Typowałam inaczej, nie uważam, że Justyny za najlepszego sportowca minionego roku, no ale... Oglądałam tylko kawałek gali i to tylko dlatego, że dowiedziałam się, iż Mariusz Wlazły ma wręczać nagrodę :) Później okazało się, że także Stefan Antiga doznał zaszczytu wręczenia statuetki. Mam takie ciche marzenie, że Ci dwaj panowie i nie tylko, za rok będą po drugiej stronie, jako ci odbierający statuetkę :) 

www.facebook.com/MariuszWlazlyFanPage
Plus Liga ruszyła, od wtorku wraca Liga Mistrzów. Tyle meczów i tyle nauki ;/ Ale to ostatnie 5 dni. Dam radę... 
Pozdrawiam :) 

PS. Jako jedna z adminek Oficjalnego Fan Clubu Bartosza Kurka zapraszam do licytacji pocztówek z wizerunkiem i autografem Bartka. Dochód z licytacji zostanie przekazany na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zapraszam do licytacji! :) 

2 komentarze:

  1. Mnie bardzo smucą te dwie przegrane Jastrzębskiego. Nadal nie mogę im wybaczyć tego, że zmarnowali te dwa meczbole, bo wygraną mieli już w kieszeni.
    Ja specjalnie właśnie powtórkę gali oglądałam, żeby Mariusza i Stephana zobaczyć.
    Mi za szybko mijają tylko weekendy. Kiedy jestem w szkole i mam 8 lekcji to wydaje mi się, że każda minuta trwa 3 razy dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę z wygranego już kolejnego Meczu Sovi zobaczymy jak pokażą się w starciu ze Skra "Będzie się działo" xd Szkoda, że na gali żaden siatkarz nie otrzymał żadnej nagrody :/ ale mam nadzieje, że za rok to się zmieni :D

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...