28.07.2012

IO czas zacząć!

Hej! Ostatnio Was troszkę zaniedbuję, bo nadal mam problemy z internetem. Myślałam, że może dzisiaj tata pojedzie to załatwić, ale... postanowił rozłożyć basen mojej siostrze, a teraz robi grilla ;/ Ale mam nadzieję, że w poniedziałek coś z tym zrobić.
Brak ciągłego dostępu do internetu jest straszne! Nie mam pojęcia co się teraz dzieje na świecie, pozostaje mi teraz tylko TV. Na szczęście od dzisiaj jest co oglądać ;P

Wczoraj ( a właściwie to dzisiaj) nastąpiło uroczyste otwarcie Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012!
Oglądaliście ceremonie?
Ja tak! Trochę trwała, ale było to ciekawe przeżycie.
Jeśli chodzi o występy artystyczne i tę pierwszą część ceremonii, to podobało mi się. Może nie było to coś wielkiego, niezwykłego i efektownego tak jak to było cztery lata temu w Pekinie, ale coś w tym było.
Oczywiście najbardziej czekałam na wyjście reprezentacji oraz zapalenie znicza.
Wśród wszystkich reprezentacji wypatrzyłam kilku siatkarzy, nie tylko Polskich ;P
Nasi w białych garniturach prezentowali się...  bardzo dobrze. Myślałam, że będzie gorzej :D  A Agnieszka wyglądała pięknie z naszą chorągwią :)
Zapalenie znicza olimpijskiego było bardzo efektowne. Nie spodziewałam się tego... Chyba nikt się tego nie spodziewał...? ;D

Jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem zaczęli grac piłkarze i piłkarki. Nie będę się na tym skupiać, bo ani nie mamy tam naszych reprezentantów, ani nie jest to moja dyscyplina :)

Ceremonia skończyła się kilka minut przed 2, ja wstałam jakoś o 8 (dzięki brat!). Jestem strasznie niewyspana, ale byłam na to przygotowana. Od rana oglądam IO... przeróżne dyscypliny, te które lubię bardziej i te które mniej, oraz te których nigdy wcześniej nie oglądałam.
Rano siatkówka plażowa pań, a dokładnie to mecz Rosja-Chiny. Faworytkami były Chinki, które stawiano także jako pretendenta do olimpijskiego medalu, ale... przegrały 1-2. W trzecim secie miały swoje okazje, ale ich nie wykorzystały...
W tym samym czasie leciał badminton. Jako, że ostatnio trochę grałam w tę badmintona, to postanowiłam obejrzeć. Nasi reprezentanci Matusiak i Zięba pokonali japońską parę Ikeda i Shiota. To była pierwsza polska wygrana, którą zobaczyłam podczas tych Igrzysk.
Ale ta wygrana nie dała nam wygranej. To dopiero początek dla naszej pary. Ale, ale! Medal dzisiaj także zdobyliśmy!
Sylwia Bogacka zdobyła srebrny medal w konkurencji karabina pneumatycznego w strzelectwie.
Niestety, to jedyny jak do tej pory nasz sukces.

Jako, że dzisiaj nie grają nasi siatkarze halowi, to dziś skupiłam się na siatkarzach plażowych.
Grzegorz Fijałek i Mariusz Prudel przegrali 1-2 z parą z Łotwy. Po pierwszym secie kompletnie się tego nie spodziewałam. Jednak sport jest nieprzewidywalny. Przypominam, że w grupie są cztery pary. Dalej przechodzą dwa pierwsze miejsca i dwie najlepsze pary z trzecich miejsc. Pozostałe trzecie miejsca będą grały baraże. My w poniedziałek gramy z amerykańską parą, która jest faworytem grupy i jednym z faworytów IO, a następnie z parą z RPA. Siatkarska Polsko, trzymajmy za nich kciuki!

Potem jeszcze oglądałam szermierkę. Niestety nasze trzy reprezentantki przegrały. Będą jednak jeszcze walczyć w konkurencji grupowej... Z tego co słyszałam, naszym pływakom także nie poszło najlepiej.

A co będzie jutro? Jutro MY gramy z Włochami. Jestem pewna, że większość z Was już od dawna czeka na pierwszy gwizdek tego meczu :)
Wszystkie mecze naszych siatkarzy będą transmitowane na TVP 1. A przed meczem z Italią możemy spodziewać się studia. Jestem ciekawa jak im to wyjdzie... Bo jak zobaczę Kurzajewskiego to... to wyłączę TV. Jak Go słucham to mam wrażenie, że dla Niego liczy się TYLKO piłka nożna...  Wczoraj coś tam mówił o dużych imprezach, że już po Euro i na następną taką imprezę będziemy musieli czekać jeszcze długo, a potem w śmiech ;/ A MŚ i ME w siatkówce, ME w piłce ręcznej?? ...
Studio przed meczem bez pana Jurka Mielewskiego to nie studio! ;P
Ciekawa jestem także komentatorów podczas naszych meczów. Jestem przywiązana już duetu Swędrowski & Drzyzga... :( Cóż, zawsze można wyłączyć dźwięk, jak coś nie będzie pasowało ;P Ale przecież najważniejsze będzie widowisko sportowe i to co pokażą nasi siatkarze.
Grzesiek i Mariusz dziś byli trochę zestresowani, ale to ich debiut. Mam nadzieję, że po naszych siatkarzach nie będzie widać napięcia, stresu...

Także jutro, punkt godzina 21 kibicujemy naszym siatkarzom! Niech nas usłyszą, tam w Londynie! :P
A w czwartek planuję jechać do strefy kibica na mecz Polska - Argentyna. Muszę tylko jeszcze ogarnąć gdzie to będzie i modlić się o dobrą pogodę :)

Trochę wyszedł mi post bez ładu i składu, ale dopóki nie odzyskam internetu na swoim laptopie, tak to będzie wyglądać. U taty dziwnie się pisze, i nie da się skupić :D

PS. Ok, przyzwyczaiłam się już do tego, że teraz dużo będzie mówić się o naszych siatkarzach, że dziennikarze będą cały czas mieć ich na oku, że będą pojawiać się o nich artykuły itd, ale jak widzę kolejne błędy, wynikające z nieznajomości tego co się dzieje w siatkarskim świecie, to coś mnie trafia... Mogliby chociaż sprawdzać informacje, które podają w ... Wikipedii. Już tam są rzetelniejszy informacje...

5 komentarzy:

  1. No to widzę, że masz podobne zdanie dotyczące Pana Kurzajewskiego :/
    i też chcę Swędrowskiego i Drzyzgę. dla mnie to oni są najlepszymi komentatorami siatkówki w Polsce i jak słucham, gdy oni mówią to od razu jest inaczej. szkoda, że ich zabraknie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najwięcej błędów to popełnia chyba TVP ;/ Ale masz fajnie z tą strefą kibica, u mnie nigdzie blisko nie zrobili. Oczywiście, jutro z całej siły kibicujemy!! Nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak bym siebie słyszała!! Komentatorów z polsatu nie da się zastąpić. TVP nigdy siatkówką się nie interesowało, a teraz co... mam nadzieje, że przynajmniej nazwiska naszych będą znali...
    A gdzie się wybierasz do tej strefy kibica?? Bo ja planuje sobie do Gdańska wyskoczyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja także zamierzam do Gdańska, do Strefy Kibica pojechać :)

      Usuń
  4. oglądałam dzisiaj kilka występów naszych rodaków. :D florecistki wypadły słabo, to juz nie to co kiedyś. nie wiem dlaczego, liczyłam zwłaszcza na Gruchałę, a tu klapa. Badmintona także oglądałam, świetny występ, oby tak dalej.

    komentowanie podczas siatkówki pewnie bd koszmarne, już jak słyszę te ich żarty w studiu na temat siatkarzy to mi się rzygać chce, i ciągle gadają o tym jacy oni świetni i wgl. tydzień po io i tak o nich zapomną. ;/

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...