12.04.2013

Plany na weekend :)

Witajcie :) Dziś krótki post, bo czasu mam niewiele. Właściwie to ostatnio nie mam go prawie wcale, no ale... Nie będę nażekać. Każdy z nas chodzi/ł do szkoły i wie jak to jest :) Mimo tego, zawsze znajdzie się czas dla siatkówki!

W środę i czwartek (przespałam końcówkę, ale naprawdę byłam wykończona tą szkołą) oglądałam mecze włoskiej Serie A. Szczerze? Bardziej podobały mi się te mecze, niż ostatnie dwa finałowe spotkania naszej PL. Nie chodzi tu do końca o dramaturgię spotkań czy poziom emocjonalny, a raczej o czystą technikę. Te spotkania były po prostu "ładne" (nie wiem jak to inaczej określić). Nasza siatkówka coraz bardziej przypomina mi tę bułgarską czy rosyjską, gdzie główną rolę odgrywa siła.. Mi, jako miłośniczce brazylijskiego stylu, nie bardzo to się podoba ;) Ale jak kto woli :p

Sobota i niedziela to mecze Resovii z Zaksą, a poniedziałek i wtorek to spotkania o brąz miedzy JW i Delectą. Czy już w tych meczach poznamy medalistów tegorocznej Plus Ligi? Cóż... chciałabym aby za tydzień było po jeszcze jednym, decydującym spotkaniu ^^

W weekend wraz z Violą wybieramy się na mecz Młodej Ligi w Gdańsku, a przy okazji zwiedzimy kilka innych miejsc (bynajmniej takie są plany). Relację postaram się zdać jak najwcześniej :)

Pozdrawiam. Miłego weekendu :)

5 komentarzy:

  1. wybierasz się na jakiś mecz LŚ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Będę w Gdańsku, na meczu Polska - Argentyna :)

      Usuń
    2. Ooo no to super! :) ja też :D który sektor?

      Usuń
  2. Fajny blog:)Zapraszam do swojego bloga
    http://volleyball-men.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...