22.12.2011

Idą święta! :D

Cześć:) Jak przygotowania do świąt? U mnie w domu powoli. Tak wg to jestem strasznie zmęczona. Dzisiaj jak z wigilii klasowej położyłam się spać. Ale nie trwało to długo, ok 2 godz i musiałam wstać, aby zacząć sprzątać. Dzisiaj wzięłam się za swój pokój. Trochę to trwało, ale co tam. Jutro będę ozdabiać :D

A co słychać w moim drugim świecie?
Skra wygrywa z ACH Volley 3-0. Tym samym zapewniła sobie awans do następnej rundy. Mecz bardzo fajny, choć transmisja nie zadowalała, Jednak nie ma to tak transmisje Polsatu:)
Pierwszy set był najbardziej wyrównany, Skra wygrała na przewagi 34-32. Kolejny dwa sety przebiegały już spokojniej pod dyktando Bełchatowian. Nie wybaczyłabym sobie, jakbym nie wspomniała o zagrywce Mariusza Wlazłego :D Kto jeszcze nie widział tej pięknej serii niech szuka w internecie powtórki:)
A po wygranym meczu, w ramach nagrody, do siatkarzy przyszedł Mikołaj:) Ciekawe co oni tam dostali? :D

Fot. skra..pl
Fot. skra.pl

Także inne zespoły sobie dobrze radzą w europejskich pucharach. Resovia wygrywa z Draisma Dynamo Apeldoorn  3-0, a Politechnika pokonuje siatkarzy z  Metallurga 3-2.
Porażki jednak doznają zawodnicy z Kędzierzyna. Przegrali z Trentino 0-3. Jednak jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że przejdą dalej:)

Wyniki wynikami, ale jednego nie można odmówić naszym siatkarzom.  Tego, że mają wielkie serca. Zapewne każdy widział już bombki, które malowali na licytacje dla Fundacji Herosi. Pokazywałam też inne licytacje, z których pieniądze będą przekazane dla potrzebujących. Tym razem czas na kalendarze. Główny sponsor Polskiej Siatkówki - Plus wydał limitowaną kolekcję kalendarzy wraz z autografami i zdjęciami naszych siatkarzy. 10 ze 100 kalendarzy, które będzie można licytować bądź wygrać w konkursie, trafiło do 10 fundacji . Osoby, które wygrają lub wylicytują kalendarze, otrzymają dodatkowo specjalną dedykację od siatkarza, z którym podczas tej akcji będzie współpracować dana fundacja. 

1. Fundacja Polsat - Marcin Możdżonek
2. Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „Przyjaciel”   – Zbigniew Bartman
3. Fundacja Świętego Mikołaja - Paweł Zagumny
4. Fundacja Polska Siatkówka - Bartosz Kurek
5. Fundacja Dzieci Niczyje - Krzysztof Ignaczak
6. Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” - Michał Kubiak
7. Fundacja Akogo - Michał Bąkiewicz
8. Fundacja Przyjaciółka - Michał Winiarski
9. Fundacja Iskierka – Łukasz Żygadło
10. Fundacja Herosi - Patryk Czarnowski

Trochę na notatka bez ładu i składu, ale musicie mi wybaczyć.Spieszę się na Titanica :D
Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. nasi siatkarze mają wielkie serca ;DD
    a drugie zdjęcie jest świetne ;D

    pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jestem kiepsko poinformowana więc zapytam... Gdzie można te kalendarze licytować ,bo szukam i nie mogę znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  3. no bardzo fajnie, że Skrzaki wygrali :].
    dobry mecz Bartka i ta zagrywka Mariusza - przypomniały się stare, dobre czasy :].
    i Mikołaj ich odwiedził, ja też chcę żeby do mnie przyszedł, haha ;].

    pozdrawiam i zapraszam do mnie, życząc wesołych świąt i duuużo, dużoo, prezentów, siatkarskich emocji i meczowych wypadów :].
    snajper.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze nie opanowałam chaosu w moim pokoju, ale muszę się zawziąć :D święta świętami, ale to czas, kiedy nie ma meczy w tv :( Wesołych Świąt Ci życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaksa- przejdzie na pewno, a zwycięstwo Trentino mnie cieszy : ) Skra- podobno dobry mecz, nie wiem nie oglądałam, jednak awans cieszy : ) i Politechnika też fajnie!
    Urocze zdjęcia, a nasi siatkarze mają ogromne serdusza. Cudowni ludzie.

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...