15.12.2011

Tydzień sporych emocji i wielkiego uśmiechu! :D

Cześć! Mam tyle do napisania, że nie wiem od czego zacząć :D

To zacznę od wiadomości, na którą czekał niejeden kibic siatkówki, a ja marzyłam o tym by móc napisać ją jeszcze w tym roku. WRACA IGŁĄ SZYTE!!!! We wtorek odbyła się premiera pierwszego odcinka. Jak zwylke dużo humoru, śmiechu i za krótko ;D Kto jeszcze nie oglądał (jest taka osoba?) to szczerze polecam. Nowe odcinki mają się pojawiać w każdy wtorek. ok. godz.19. http://www.plusligatv.pl/IGLA-SZYTE-odc.1.html. Także polecam obejżeć Magazyn SET (na ipli) tam znajdziecie momenty, których nie było w pierwszym odcinku.
Nawet nie wiecie jak mi to poprawiło humor. Obejżałam chyba już z 10 razy i z niecierpliwością czekam na kolejną część. A jak wasze wrażenia?

Czy te oczy mogą kłamać?


Druga sprawa to Europejskie Puchary. I tu pojawiło się sporo emocji, ale i po każdym meczu uśmiech.
Może na początek Puchar CEV. Asseco Resovia pokonuje Draisma Dynamo Apeldoorn 3-0. Mecz raczej jednostronny, z dużą przewagą naszej drużyny. Już po godzinie zawodnicy mogli udac się do szatni i odpoczywać przed kolejnym spotkaniem:)
Teraz przechodzimy do Ligi Mistrzów. Na początku wygrana Skry z ACH Volley Lublana. Pierwsze dwa sety Skra przegrała, ale i tym razem sprawdziło się powiedzenie, że kto nie wygrywa 3-0....:) Tak więc Skra wygrała kolejne trzy sety i umocniła swoją pozycję lidera w grupie.
Kilka minut później zaczął się drugi, równie emocjonujący mecz. ZAKSA KK pokonała Trentino 3-2. Był to bardzo wyrównany mecz, co widać po samym stosunku setowym(25:23, 25:17, 23:25, 24:26, 19:17). Sędziowie trochę pomagali drużynie z Włoch, ale to im nie wystarczyło do triumfu. Kędzierzynianie po zwycięstwie zasiadają na fotelu lidera, ale już za tydzień rewanż, tyle że tym razem w Polsce :)
No i na koniec kolejna dobra wiadomość AZS Politechnika Warszawska wygrała wyjazdowy mecz z białoruskim Metallurgiem Żłobin 3:1. Był to pierwszy mecz w drugiej rundzie Challenge Cup.
I oby tak dalej!!!


Przed meczem siatkarze ze Skry postanowli się rozluźnić i zabrali się za malowanie bombek:) Siatkarze pokazali swoje zdolności artystyczne, a przy tym świetnie się bawili. Każda bombka jest jedyna w swoim rodzaju. Wolicie Batmana Konstantina, karykaturę św. Mikołaja  w wykonaniu Daniela a może olimpijską bombkę Bartka. Zapraszam do licytacji: http://herosi.eu/index.php?option=com_content&task=view&id=731&Itemid=59



Także od dziś można licytować rzeczy podarowane przez siatkarzy, siatkarki, ich rodziny i kibiców dla WOŚP. Zapraszam na stronę http://siatkowkadlawosp.pl/.

Jak już jestem przy licytacjach to mam jeszcze jedną : http://allegro.pl/m-wlazly-pge-skra-belchatow-siatkowka-z-gwiazda-i1989289491.html. Więcej na stronie http://siatkowkazgwiazda.pl/



Teraz z trochę innej beczki:) Każdy wie, że mamy najlepszych kibiców na świecie :D Oto kolejny dowód na to, że kibice są bardzo ważni. Zapraszam do przeczytania krótkiego artykułu na temat kibiców Skry : http://www.s-w-o.pl/index.php/kibice-to-najwazniejszy-element-w-funkcjonowaniu-klubu-bez-nich-nie-maja-sensu-wszelkie-dzialania-dlatego-pge-skra-belchatow-pokazuje-swiatu-ludzi-bez-ktorych-pozostale-elementy-nie-mialyby-racji-
Jak już tak podaję strony, to może jeszcze jedną:D Zapraszam wszystkich kibiców/fanów Bartka Kurka na forum http://www.bartoszkurekfc.pun.pl/

Niestety mam też jedną smutną wiadomość. Zmarł Mirosław Schlief zasłużony siatkarz, były zawodnik warszawskiej Legii oraz reprezentacji Polski. W latach 1954-1962 w biało-czerwonych barwach rozegrał 141 spotkań.  [*]


A co u mnie? Świetnie:) Mam sporo sprawdzianów, ale jeszcze tydzień jakoś wytrzymam :) A najbardziej się cieszę, że dostałam 4 z biologii, ze sprawdzianu, z którego byłam pewna, że dostanę 1 :D
Dobra już kończę :)
Tylko jeszcze... efekt mojego dobrego humoru:


To już wszystko :D
Pozdrawiam.


6 komentarzy:

  1. ja też już chyba z 10 razy oglądałam Igłą Szyte, bo gdy to oglądam od razu poprawia mi się humor :DD

    pozdrawiam i życzę miłego piątku :))

    OdpowiedzUsuń
  2. IGŁĄ SZYTE IGŁĄ SZYTE <3 KOOOOOOOOCHAM. Zbigniew mistrz, Kubiak mistrz i oczywiście Igła teeż. kocham ich tak bardzo, są niesamowici.

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej to sie śmiałam chyba z Kubiaka, Zibiego i Czarnowskiego pokazanego w Magazynie Set, jak spał w samolocie a Możdzon miał z niego nabite :D Mecz Zaksy z Trentino, mmm miodzio. Super spotkanie. pozdrawiam i zapraszam do mnie, Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będą rozdawać Oskary to powinni zgłosić Igłą Szyte! Przecież takiego programu nigdzie chyba nie ma! Krzysiu jest niesamowity! :) Chwała mu za to, że umożliwia nam poznanie zawodników, a także pokazuje ciekawe kąski od tzw. kuchni hehe

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam pojęcia jak wytrzymam do wtorku! Heheheh! Jestem ciekawa co stanie się zaskoczeniem 2 odcinka. Trudno będzie przebić kubiaczkowy taniec, ale wiem, że oni potrafią, hahaha. a w magazynie set urywek z miśkiem w. jako drakula mnie rozwalił, hahahah.
    na szczęście dzisiaj ich widzę. UF! Jastrzębie i Resovia- jadę! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chyba nie wytrzymam do wtorku ;].
    normalnie kocham Igłą Szyte :)
    nasze drużyny wygrywają w Pucharach i z tego trzeba się cieszyć, liga ciekawa, no fajnie ;].
    i niedługo święta! :).
    a po świętach może się wybiorę na mecza? ;].
    kto wie? ;d

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...