24.03.2012

Pierwsze foto...;)

Hej :) Co słychać? Jak weekend? Ja dzisiaj miałam strasznego nerwa ;/ Jak można mnie budzić o 8 rano w sobotę?! I jeszcze ciągnąć na zakupy, a na końcu pytać się po co chciałam jechać, mogłam przecież zostać w domu... Jaaa, przecież przez pół godziny tłumaczyłam, że chcę zostać w domu, ale oczywiście nikt mnie nie słuchał.... Mniejsza z tym, w środę pierwszy raz poszłam porobić zdjęcia na świeżym powietrzu. Trochę wiał wiatr i teraz jestem przeziębiona, ale myślę, że się opłacało. Przestałam na chwilę myśleć o siatkówce, choć pierwsze zdjęcie, pokazuje coś całkiem innego ;D
Zresztą zobaczcie sami...

Znalazłam jakąś starą piłkę w garażu, nie chciało mi się wracać do domu po inną :D
Przez 15 min uczyłam siostrę rzucać piłkę prosto do góry ;)







Mój piesek, a w tle nogi mojej siostry :)




A teraz na chwilę wracamy do siatkówki :)
W Memoriale udział mają wziąć USA, Iran i Kuba. Jednak nie jest do do końca potwierdzone, musimy czekać, aż odbędą się kwalifikacje do IO, po nich będzie już wszystko wiadome na 100 %

Łukasz Kadziewicz zagra we Włoszech! Wczoraj podpisał kontrakt z Casa Modena. Już jutro ma się zaprezentować w meczu z Tonno Callipo Vibo Valentia. Życzę powodzenia!

Wiemy kto z kim zagra w półfinałach play-off!
ZAKSA Kędzierzyn Koźle będzie rywalem Asseco Resovi Rzeszów, a Skra zmierzy się z Jastrzębskim Węglem. Mały przedsmak tego co nas czeka już w kwietniu, będziemy mogli zobaczyć w tą środę. Tego dnia ma odbyć się benefis Lecha Łaski i Tomasza Wójtowicza w Lublinie. Mecz cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, ponad trzy i pół tysiąca biletów sprzedano w kilkadziesiąt minut, żadne wejściówki nie trafiły do sprzedaży bezpośredniej. Transmisja meczu - środa, godz. 20:00 Polsat Sport. \

Na dziś to wszystko. Trzymajcie się. Udanego weekendu! :)

3 komentarze:

  1. W memoriale Polska powinna wygrać z przeciwnikami, bo są do pokonania :) a w play-off mam nadzieję, że wygra Skra.
    I fajne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe fajne zdjęcia, a jak dla mnie najlepsze ostatnie ;D

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...