12.11.2011

Cześć:) Ja już na nogach. Dziwne, bo dzisiaj sobota, ale czego się nie robi dla naszych siatkarzy.
Dzisiaj był krótki filmik ze Spały w DD TVN. Na początku mogliśmy zobaczyć jak im mija dzień naszych reprezentantów na zgrupowaniu. Później był wywiad podczas którego Igła, Żygadło, Bartman i Ruciak grali w piłkarzyki ;)
Pytanie czy oglądali wczoraj piłkarzy, było trochę dziwne. No bo niby jak mieli to robić skoro grali swój mecz? :) Nie ma to jak wtopa dziennikarza.....

Właśnie wracając do meczu, to był on świetny. Wygraliśmy z Czechami 3-0. W pierwszym składzie wyszli: Kubiak, Ignaczak, Bartman, Nowakowski, powracający Winiarski i Zagumny oraz kapitan Możdżonek;)

W trzecim secie wszedł Jarosz za Zbyszka i Zatorski za Igłę. Mecz bardzo fajny. Emocje były spore, drugi i trzeci set był grany na przewagi (do 26 i 27). Widać, że Paweł Zagumny już rozumie się z pozostałymi zawodnikami. Piłki grane do Winiarskiego, który zakończył wszystkie 3 sety, były świetne:) Trochę jeszcze poprawimy zagrywkę i jedziemy po awans na IO ;)
Po meczu mogliśmy zobaczyć wywiad z Możdżonkiem, Ignaczakiem i naszym trenerem. Marcin odpowiadał zwięźle i na temat, ale Igła nie szczędził sobie słów ;D Krzysztof powiedział, że BARTEK JEDZIE NA PŚ. Ma także grać w dzisiejszym spotkaniu, które zacznie się o 14:30 (na Polsacie Sport od 14:45; jeszcze 4 godz.) :)

To chyba wszystko. Aaa zapomniałabym. Wczoraj podczas meczu zadzwoniła do mnie jedna z administratorek FC Bartosza Kurka i powiedziała, że wygrałam konkurs :) Należało narysować portret Bartka, a do wygrania była pocztówka z autografem ;)

Podsumowując, wczorajszy dzień był bardzo udany. Dzisiaj jestem trochę niewyspana, ale przez te emocje nie mogłam zasnąć ;)

W środę był czat z Michałek Kubiakiem. Było małe przeciążenie, (tak jak myślałam;) ale mi się udało wejść. Było ponad 1300 osób na czacie, każdy mógł zadać 4 pytania, a Michał wybierał te, na które odpowiadał. Oto kilka wypowiedzi:

Coś bez czego nie możesz normalnie funkcjonować jak poranna kawa czy telefon?
MK: Bez rozmowy z rodziną i z rozłąką z psem

Wiadomo, że grać wiecznie nie można, choćby się chciało. ;-) Jest jakaś koncepcja tego, co nastąpi potem?
MK:Otworzyć McDonalda, żyć z profitów, które mi przyniesie i zwiedzać świat ;)

No i ostatnie pytanie, na które odpowiedział to:

oglądał pan M jak Miłość i śmierć hanki
MK: Nie, ja nie oglądałem, ale słyszałem, że dużo ludzi nad tym ubolewa.

Zapewne po tym pytaniu nie był w stanie odpowiadać na resztę;)
Cały zapis z czatu znajduje się na Facebook`u Plus Ligi. Jeśli ktoś nie może odtworzyć lub ma inne problemy to mogę wysłać na pocztę. Tylko podajcie adres ;)

Pozdrawiam wszystkich moich czytaczy i życzę miłego weekendu.

2 komentarze:

  1. u buahahha, ludzie to mają pomysły ;). chodzi mi oczywiście o czat z Michałem i pytanie o Hankę o.O. już widzę, jaką minę strzelił ;D.
    A mecz z Czechami oglądałam :). Bardzo mi się podobało. no i wywiad z Igłą - bezcenne ;).
    pozdrawiam , Patrycja (snajps) :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Ja nigdy nie mam szczęścia do wygrywania :p Już za niecałe 1,5h mecz.Już się nie mogę doczekać.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...