11.09.2012

Szukając natchnienia...

Witajcie!
Jakoś ostatnio nie mam o czym pisać, no i czasu najwięcej też nie mam. Dni toczą się wg ustalonego planu. Kilka minut po 6 wstaję, szykuję się do szkoły, o 6:55 muszę być na przystanku, potem szkoła, ok 15 powrót, przeglądanie internetu, Pierwsza Miłość, lekcje i ewentualna nauka... I tak dzień w dzień, no tylko w weekend dzieje się coś innego...Nienawidzę monotonii. 
Chyba łapie mnie jesienna depresja xD Niech już się ta liga zaczyna, bo ja już nie wytrzymuję! :D Prawie miesiąc bez meczów! To przecież straszne!
A co słychać u Was?

Plus Liga startuje w październiku, do tej pory kibice muszą uzbroić się w cierpliwość. Przetrwać ten czas pomagają różnego rodzaje sparingi i turnieje, jednak zazwyczaj nie są one nigdzie transmitowane. Pozostaje nam albo udać na wybrane spotkanie, albo przy sprzyjających warunkach śledzić pisemne relacje...
Tak więc, przed nami m.in Memoriał Zdzisława Ambroziaka, w dniach 21-23.09, który być może będzie transmitowany, oraz mecz o Superpuchar, który odbędzie się 29.09 i będzie transmitowany na Polsacie Sport. A potem startujemy z PL. Już nawet wiem, kiedy zobaczę Skrę w swoim pierwszym, PL`owym meczu. Będzie to niedziela, 07.10, godzina 14:30, a przeciwnik do Lotos Trefl Gdańsk. Cóż, szczerze? To nienawidzę jak te dwa zespoły grają ze sobą, bo są moimi ulubionymi drużynami i nie wiem komu kibicować. :D A tak dokładnie, to mecz zacznie się za... 37020 minut :P Oczywiście wcześniej będzie jeszcze mecz o Superpuchar, ale on raczej nie ma większego znaczenia.

W ostatnich meczach, na pozycji przyjmującego grał Mariusz Wlazły. Nie wiem jak Wy, ale ja kompletnie nie wyobrażam sobie, żeby Mariusz miał na tej pozycji pozostać. Co prawda Alex radzi sobie świetnie na ataku, ale jednak Mariusz to Mariusz i wara mi Go na przyjęcie przestawiać! Ale zapewne jest to chwilowa zmiana, i ewentualne przygotowanie planu B, gdy któryś z naszych przyjmujących nie będzie mógł grać. Cupko ponoć będzie teraz pauzował przez dwa tygodnie, bo ma jakieś problemy z kolanami. Mówi się też, że Vincić też doznał jakieś kontuzji... Z mojej strony mogę tylko życzyć szybkiego powrotu do zdrowia!

Poznaliśmy już terminarz KMŚ, z którym można zapoznać się, klikając TUTAJ.

Pamiętacie jeszcze Łukasza Kadziewicza? :D:D Jeśli tak, i chcielibyście wiedzieć co u Niego słychać, to zapraszam do przeczytania pierwszej części wywiadu, jaki ukazał się na s-w-o.pl.  

Prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej wydał oświadczenie, z którym możecie zapoznać się tutaj: Oświadczenie prezesa PZPS 
Nie wiem czy było ono potrzebne. Może? Ale nie chcę kolejnej medialnej wojny, to niczemu nie służy....

No jak taką "bombę", na przyjęcie przestawić? :D:D

Przypominam o cyklu. Pierwszy temat to 

"Moje początki z siatkówką"

Piszcie kiedy po raz pierwszy spotkaliście się z siatkówką. Kiedy po raz pierwszy zagraliście w siatkówkę, a kiedy po raz pierwszy spotkaliście się z nią przed szklanym ekranem :)
Odpowiedzi przysyłajcie na adres siatkara9519@gmail.com 
Najlepiej do soboty (15.09) do godziny 12:00 :) I nie zapomnijcie się podpisać!

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Nie mów, że przeliczałaś to na minuty hahaha boże, widać, że Ci się nudzi :DD
    Ja swoją drogą też nie lubię monotonii (chociaż te zaczepki są krwawą wojną w moim nudnym życiu xd).
    Plusligo, nadchodź! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. monotonia - to jakaś masakra ; /
    też jestem zdania, że Mariusz powinien zostać na ataku, ale to pewnie chwilowe.
    Cupko ma problemy? - uuuu


    no to odliczamy te 37020 minut xd

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie chcę Mariusza na przyjęciu, a wynika, że tak własnie będzie. ygh. -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Mariusz na przyjęciu? Trzy razy nie!
    Podziwiam że chciało Ci się obliczać. Ja nie lubię matmy i niepotrzebnie niczego nie liczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. do października na szczęście co raz bliżej więc już niedługo Plus Liga w końcu się zacznie ;D dokładam się życzeń powrotu do zdrowia dla naszych siatkarzy, aa Mariuszowi na przyjęciu mówię NIE! ;d oj no jasne że pamiętamy Łukasza i luuubimy he he :D aa co do oświadczenie zaczęłam czytać, ale jakoś nie ogarniam więc nie skończyłam ;D a za odpowiedź na pytanie hm no jasne zabieram się za nie :D

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...