1.09.2012

Żegnajcie wakacje, witaj... Plus Ligo! No niedługo...:P

Hej! ;) Co słychać? Nie da się ukryć, że kończą się wakacje, zaczyna się jesień, a wraz z nią szkoła. Przygotowana do niej jeszcze nie jestem, nadal nie podjęłam decyzji co do języków, aczkolwiek chyba spróbuję zdać test i przeniosę się na angielski... Ale jeszcze mam myślę jakiś tydzień czasu na pomyślenie nad tym :)
Do szkoły muszę kupić jeszcze kilka rzeczy, zrobić okładki na resztę zeszytów... tzn. mam już wydrukowany, to co zrobiłam, pozostało jeszcze obkleić tym zeszyt. Myślę, że w poniedziałek wstawię zdjęcia ^^

Nienawidzę wczesnego wstawania i chyba jest to dla mnie najgorsze jeśli chodzi o szkołę. Uczenie, sprawdziany itd to mi aż tak bardzo nie przeszkadza. Dużo zapamiętuje z lekcji więc, na sprawdzian wystarczy, że sobie przypomnę przed lekcją i jakoś to jest :D Wgl wczoraj zastanawiałam się co chcę robić w przyszłości i jakoś na nic genialnego nie wpadłam ;/ A już za rok matura... Ehh... Dobra, koniec o szkole, cieszmy się jeszcze tym jednym dniem wakacji ^^ Zatem przechodzę do tego co lubimy najbardziej! Siatkówka!

Wczoraj odbył się II zlot kibiców Skry. Wszyscy mówią, że było jeszcze lepiej niż rok temu. Ja nie mogę porównać, bo na obu zlotach mnie nie było :( Ale nie będę płakać nad czymś, czego już i tak nie zmienię.
Z tego co czytałam różnych relacji, to zabawa była przednia. Cupko i Alek śpiewali pewną przyśpiewkę, co już musiało być koniczne :D W dodatku Aleks dostał od kibiców prezent, którym pochwalił się na swoim Facebook`u z podpisem "From the best fans in the world:)thanks:)" ^^




Na zlocie można było zebrać autograf, ponoć dostał go każdy kto chciał, a że było ponad 2 000 kibiców, to trochę musiało trwać :D Był także sklepik Skry, w którym można było kupić klubowe pamiątki :)
Zlot uświetnił występ Video, którego wokalista śpiewał w koszule Skry :) Chyba zacznę słuchać tego zespołu, a zacznę od piosenki "Idę na plażę" :D
Fot. Mariusz Pałczyński
Fot. Mariusz Pałczyński

Przed samym zlotem odbyło się także pewne spotkanie. Dokładnie od wczoraj Skra współpracuje z UNICEF.
Informacje na ten temat znajdziecie tutaj: [klik]
A zdjęcia ze spotkania tu: [klik]

Teraz to już wszystko. O współpracy z UNICEF pewnie napiszę jeszcze coś kiedyś, a tymczasem zachęcam Was do wysyłania sms`ów  o treści "Haiti" na numer 7245, by pomóc dzieciom. Ja już wysłałam :)
A teraz lecę na 'Mam talent' :P

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Znam ten ból, też nie byłam :)
    A z tym Video to nie jest źle. wokalista trochę kontrowersyjny, aczkolwiek nutki mają niezłe(a w wykonaniu Cupko to już w ogóle ;D)
    A ten tort jest śliiiczny :)
    I dodaj koniecznie zdjęcia zeszytów.
    PS. Weź Ty je spróbuj sprzedać. Wiesz ile będzie chętnych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szkołą? jaka szkoła? - nie ma szkoły xd
    tez nie było mnie na zlocie, ale ta ilosc kilometrów jest powalająca ; /
    ja osobiście lubię Video, a teraz lubie ich jeszcze bardziej ; )
    czekam na zdj - pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie jeden taki zlot się odbędzie, a zatem nie ma co płakać :)

    Rok szkolny .. hmmm ? Jaka szkoła? Ja tam mam jeszcze miesiąc wolnego :D ! A co do matury, to spokojnie, systematyczna praca, a obaw być nie powinno ! Będę trzymał kciuki :) !

    Ciasto - miły gest ze strony fanów, aleee pewnie długo w takim stanie nie pozostało :)!

    A co do Video .. to cóż, ja takiej muzyki nie słucham, ale są gusta i guściki. Najważniejsze, że wszyscy się dobrze bawili :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeejku. Jak będę stara i szczerbata to się pewnie dopiero się wybiorę się na jakiś zlot. Hahaha xd

    a Video to nie moja muzyka. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Także wracam do szkoły, która obecnie jest moim miejscem pracy. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też w szkole przeraża tylko wstawanie xd ale nie myślę o tym, że tam wrócę tylko, że sezon co raz bliżej : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Cupko powinien dołączyć do zespołu Video! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Proponuję zrobić nasz zlot, a nie SKRY :P haha
    Ja jeszcze mam miesiąc wakacji, eh eh... i tak szybko zleci :(
    Pozdrówka i udanego pierwszego dnia w szkole! :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...