03.09.2012

Zaczynam szkołę i może nowy 'cykl' :)

Hej :) Jak wrażenia po pierwszym dniu w szkole? U mnie wszystko trwało jakieś 40 min, i rozeszliśmy się do domów. Fajnie było zobaczyć znajome twarze ^^ Plan lekcji też nie jest najgorszy. Trochę przeraziła mnie ilość lekcji języka obcego (5 rozszerzenie + 2 podstawy) i polskiego (7), ale za to mam mało matmy (4) :) Poza tym jest chyba ok :)

Wczoraj skończyłam robić zeszyty. Oto jak się prezentują:

Pierwszy składa się ze zdjęć z IO z 2008 i 2012 roku, na drugim są wszyscy zawodnicy Skry,  a na trzecim reprezentacja Brazylii :)
Jeśli chodzi o szkołę to na dziś juz wszystko :) Życzę wszystkim owocnej nauki, i żebyście jakoś wytrzymali te 10 miesięcy. (A studentom zazdroszczę jeszcze miesiąca wakacji :P Miłego wypoczynku! :))

To teraz przechodzę do drugiej sprawy :)
Zastanawiam się nad nowym cyklem, ale żeby móc go pisać, potrzebna mi będzie Wasza pomoc. To jak wchodzicie w to? Może napiszę, o co by chodziło w tym cyklu.
Cykl miałby nazywać się "My, kibice". Chciałabym aby każdy napisał coś od siebie na dany temat, a ja później złączyłabym to, i opublikowała jako posta. Na razie myślę o 10 tematach, ale jeśli poszłoby dobrze, to będę zastanawiać się nad kolejnymi. Tak przedstawia się lista tematów:

1. Moje początki z siatkówką (czyli kiedy po raz pierwszy spotkałem/łam się z siatkówką, kiedy obejrzałem pierwszy mecz...)
2. Za co kocham siatkówkę (czyli co mnie urzekło w siatkówce, dlaczego lubię akurat ten sport)
3. Mój siatkarski 'idol' (czyli, którego zawodnika lubię najbardziej, dlaczego i za co...)
4. Mój ulubiony trener (dlaczego akurat On, za co go cenię)
5. Moja reprezentacja (czyli jakim reprezentacjom kibicuję, dlaczego akurat nim)
6. Mój klub (czyli jakiemy klubowi kibicuję, za co kocham/lubię ten klub, dlaczego akurat on)
7. Siatkówka męska i żeńska, halowa czy plażówka (którą lubię bardziej i dlaczego, opinie na ich temat)
8. Siatkarscy komentatorzy i eksperci (którego komentatora i eksperta lubisz najbardziej oraz za którymi nie przepadasz i dlaczego)
9. Meczowe emocje (czyli jak oglądam mecze siatkówki w domu a jak na hali, na spokojnie czy z pełnym zaangażowaniem. Emocje i zachowanie jakie mi wtedy towarzyszą)
10. Mój pierwszy mecz (czyli wrażenie z mojego pierwszego meczu 'na żywo')

Co o tym myślicie? Wzięlibyście udział w czymś takim? Na razie to jest tylko pomysł, ale chciałabym aby wypalił. Tematy mogą jeszcze trochę ulec zmianie, ale mniej więcej będą o podobnej treści :) Oczywiście każdy może wziąć w tym udział, nie tylko bloggerzy ^^ Odpowiedzi byłby przesyłane na moją pocztę.
Więc co Wy na to? Wiem, że teraz szkoła i tak dalej, ale nie chodzi mi o jakieś specjalnie długie teksty, a na taki jeden temat byłoby ok tygodnia czasu... 
Czekam na Wasze opinie na temat tego cyklu :) Czy Wam się podoba i czy bralibyście w tym udział :)

Pozdrawiam :)

PS. Dodałam zakładkę filmiki, w której będę dodawać filmiki robione przeze mnie, oraz zakładkę "Rozgrywający" w której znajdują się nasi krajowi zawodnicy grający na tej pozycji ^^

8 komentarzy:

  1. u was tylko 40 min ?? u mnie to trwało chyba ze dwie godziny :P pomysł z tym cyklem jest świetny !!! ja bardzo chętnie wezmę udział. trzymam kciuki aby to wypaliło :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam jakieś 40 minut akademii i tyle samo w klasie. ogólnie źle nie jest, poza tym mam najliczniejszą klasę w szkole (34 osoby. xd)


    a cykl bardzo fajny. ja tam mg wziąć udzial. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas tez w miare szybko..
    plan mam niezły ;)
    pomysł fajny -pisze się, o 10 mogłabym opowiedzieć xd

    zeszyty - ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe.. u mnie wiesz jak to było... nie wiem ile trwało wszystko, ja byłam tak z 30minut w szkole dzisiaj...
    A pomysł bardzo fajny, ja z chęcią wezmę udział ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak będę miał chwilę czasu to "trójeczka" dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpierw co do cyklu: 10 temat wywołał tyle wspomnień. Ludzie, jaka ja byłam wtedy stremowana! I jak oni wszyscy pchali się po autografy, a ja biedna, nie wiem, czy miałam wtedy więcej niż 160 cm, ginęłam w tłumie. No, dobra, opowiadać będę potem. Bo pomysł na cykl jest świetny. Mam nadzieję, że nieposiadanie regularnie działającego sportowego bloga nie jest problemem?

    A co do szkoły,ja siedziałam 3 godz (2 w szkole + 1 na powrót do domu). I tak czas zleciał...

    OdpowiedzUsuń
  7. zeszyty super! widać że "włożyłaś" w nie dużo czasu, zaangażowania i przede wszystkim serca ;)) a co do tego "cyklu" to piszę się na to jak najbardziej :) bardzo ciekawy pomysł ;))

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...