5.04.2015

BYŁAM. JESTEM. BĘDĘ. Skra przegrywa, Lotos w finale

SKRO,

BYŁAM. WIERZYŁAM. KIBICOWAŁAM.
Kolejny set/mecz/sezon z rzędu. 

JESTEM. WIERZĘ. KIBICUJĘ. 
Mimo, że nie wszystko zawsze nam wychodzi. 

NADAL BĘDĘ WIERZYĆ I KIBICOWAĆ. BĘDĘ. 
Bo kibicem się jest, a nie bywa. 






Jeszcze RAZEM będziemy się cieszyć. 

LOTOSIE TREFLU,
Gratuluję. 
Choć teraz nie potrafię się z tego w pełni cieszyć, wiem, że wkrótce znów zobaczymy się w Ergo Arenie. Bez względu na wszystko. Bo Ci kibicuję. Nie tylko teraz, gdy jest to 'modne'. 

Wiesz, że Skra jest u mnie na pierwszym miejscu. Była i będzie. Ale dla Ciebie też jest jeszcze troszkę miejsca w moim sercu
Do zobaczenia. 
Dalej róbmy swoje.



Tydzień temu ktoś postanowił rozbić moje serduszko na drobne kawałki.
Poskładałam je, choć łatwo nie było.
Wczoraj znów się rozpadło i zamieniło w drobny pył.
Ciężko będzie wrócić do formy.
Ale MY zawsze wracamy.
Pamiętajcie o tym. 
Skra się nie skończyła.
I ja też się nie poddam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...