1.08.2015

100 HAPPY DAYS #5 i szczeniaki

"Przeżyć to, co jest nam niepisane,
Nigdy już nie robić nic na pamięć.
Właśnie to, co dane nam nie było,
Przeżyć to, co zdarza się tylko raz!"
Bracia - Niepisane

26.07 - 01.08


30. Argentyna ze złotem na Igrzyskach Panamerykańskich!
31. Najważniejsze to dobrze zacząć nowy tydzień, najlepiej od pysznego śniadanka!
32. Ważne jest również smaczne zakończenie dnia. Jogurt naturalny, brzoskwinie i płatki owsiane jako kolacja idealna :)


33. Nawet nie wiecie jak tęskniłam za Trójmiastem! W środę miałam okazję znów zobaczyć mój Sopot i popłynąć statkiem "Piratem", tylko... pirata nie było.
34. W czwartek odwiedziłam bibliotekę w mojej starej szkole (podstawówka/gimnazjum). Dawno tam osobiście nie byłam, a bardzo lubię to miejsce.
35. Kolejne książka Cory Carmack, tym razem "Coś do stracenia", tydzień temu polecałam "Coś do ukrycia". Tą również mogę polecić, styl pisania autorki równie przyjemny do czytania jak przy poprzedniej książce. Jednak "Coś do stracenia" jest bardziej hmm.. na luzie? Postawiono przede wszystkim na humor, zabawę. Temat również średnio oryginalny, ale wciąga (już przeczytałam)! 
36. Moje słodziaki! Dzięki nim do końca dnia nie schodził mi uśmiech z ust, zresztą.. tylko na nie popatrzcie! I jak tu się nie uśmiechnąć? :) 





„Nigdy, nigdy nie żałuj, że zrobiłaś cokolwiek, jeśli robiąc to, byłaś szczęśliwa”
Dorotea de Spirito - "Anioł"




"Zawsze gdzieś czeka jakaś mała radość. Istnieją kwiaty, które kwitną nawet w zimie.” 
Phil Bosmans





Dziś bez muzyki, za to z większą liczbą zdjęć. 
Miłej niedzieli!

7 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych pieskach. :D (chociaż wolę koty ;d) btw, bransoletka cała? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się w nich zakochałam <3 Haha, cała! :D

      Usuń
    2. Nie ma problemu, ale odbiór osobisty ;>

      Usuń
    3. Haha, zanim bym się tam wybrała, to już by dorosły ten pies był :( :D

      Usuń
  2. no jakie słodziaki małe! ♥

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...