12.07.2015

100 HAPPY DAYS #2

'Rób to, co kochasz. 
Nieważne, jak dobrze to robisz. 
Ważne, ile radości ci to sprawia.'

Za mną drugi tydzień pod znakiem "100 HAPPY DAYS". Pomysłów na zdjęcia nie brakuje, to chyba dobry znak :)

5.07- 11.07

9. Niedzielne gorące popołudnie miałam okazję spędzić na plaży. Pierwsza kąpiel w morzu w tym roku zaliczona! Woda po cudownie słonecznym weekendzie była idealna!
10. Nowy tydzień rozpoczęłam od owocowego koktajlu. Banan + maliny, pyyyycha!
11. Konkurs rozwiązany, nagrody wysłane :)

„Wczoraj do ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest twoje.”
Jan Paweł II


12. Krótki spacer z Nikonem (zwanym Nikusiem :D )
13. Lakiery do paznokci to jedno z moich uzależnień... 
14. Omlet: jajko + banan + płatki owsiane z malinami i jogurtem naturalnym = miłość <3
15. W październiku byłam zmuszona zdjąć wszystkie plakaty ze ścian. Przez te kilka miesięcy ich brak za bardzo mi nie przeszkadzał, bo mało bywałam w domu. Jednak trzech miesięcy z pustymi ścianami nie wytrzymam! Na górze dwóch panów M.W, na środku dwie ukochane drużyny, na dole.. jeszcze myślę! ;) 


Jeśli macie swoje ulubione pozytywne/optymistyczne/motywujące piosenki czy cytaty to piszcie w komentarzach, na Facebooku lub na maila. Z chęcią je opublikuję przy okazji kolejnych postów z "100 happy days" :)


Miłego tygodnia!
Pozdrawiam, Asia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...