25.08.2012

Zakupy i MEJ

Witajcie ;) 
Dzisiaj pół dnia spędziłam na zakupach, a drugie pół na to, by przekonać tatę, by pozwolił mi jechać na Mistrzostwa Europy Juniorów :D A więc po kolei...

Zakupy zaliczam jak najbardziej do udanych, i muszę przyznać, że rzadko zdarza mi się do takowych zaliczyć. Nie przepadam za chodzeniem po sklepach :D Wiem, może to troche dziwne, ale co ja mogę na to poradzić ;P
Dzisiaj było trochę inaczej... przynajmniej na początku. Kupiłam sobie buty, jakieś spodnie, torbę (żółtą :D) i jeszcze kilka drobiazgów. 

Oczywiście skoro już pojechałam na zakupy, to musiałam odwiedzić jakiś sklep z gazetami :D Kupiłam 'Bravo' i "Joy`a'. Zazwyczaj tego typu czasopism nie kupuje, no ale teraz miałam powód :D W 'Bravo' był plakat naszych siatkarzy, który przypadł mi do gustu (poniżej na zdjęciu, zobaczycie dlaczego) oraz artykuł porównawczy, między Bartkiem Kurkiem i Robertem Lewandowskim. Moim zdaniem trochę bez sensu jest porównywanie piłkarza z siatkarzem, no ale dobra.... ;P
plakat

Jedna z 'części' plakat, ta która najbardziej mi się podoba ^^
Porównawczy artykuł
Ta bardziej interesująca mnie część artykułu :D

W 'Joy`u natomiast był wywiad z innym naszym siatkarzem, Zbigniewem Bartmanem. Wywiad nawet ciekawy, ale tak jakby... niedokończony. Można dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy, ale ludzie, którzy siedzą w siatkówce bądź interesują się życiem prywatnym siatkarzy, pewnie to wszystko (albo większość) wiedzą. Nie mniej jednak, warto wydać te 4 zł, na to czasopismo, aby przeczytać wywiad :)

Dolny, prawy róg okładki
Wywiad i mini sesja
Wywiad i mini sesja odsłona druga ^^

Jeśli chodzi o tą drugą czynnność, czli namawianie tatę na wyjazd, to ... jest to skomplikowane :D
Rano poinformowałam rodziców o moich jutrzejszych planach. Mama się zgodziła, a tata się waha. Powiedział, że jutro da mi odpowiedź, ale nie wiem czy zdąrzy, bowiem plan jest taki:
O 11 wychodzę z domu i razem z koleżanką jedziemy do Tczewa, tam czekamy ponad godzinę na pociąg, i nim udajemy się do Gdyni, ok 14:30 powinnyśmy być na miejscu. No a potem to już wiadomo, szukamy hali i zostajemy tam na wszystkich trzech spotkaniach. Na mecz Polaków mają przyjechać rodzice, i po meczu mamy wszyscy razem wrócić do domu. Genialny plan prawda? Tylko jeszcze muszą popracować nad tą ostatnią częścią, ale mam mamę po swojej stronie i rodzeństwo, także chyba uda mi się przekonać tatę :D
Jeśli tak się stanie, jutro (a raczej w poniedziałek, po pewnie w domu będę ok 24) możecie liczyć na jakąś relację :D 
Jeśli chodzi o naszych siatkarzy, to dzisiaj wygraliśmy z Finlandią 3-1. Oby jutro wynik był równie korzystny dla nas :P

I jeszcze jedno info. Dziś urodziny obchodzi Facundo Conte! Przesympatyczny człowiek ^^ Z okazji urodzin, życzę Mu wszystkiego najlepszego! :) 
Espero que todos tus deseos se hagan realidad. ¡Feliz cumpleaños! :)



7 komentarzy:

  1. noo to trzymam kciuki abyś przekonała tatę na wyjazd ;D!! też nie przepadam za chodzeniem po sklepach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na relację. Ja niestety mam daleko, ale ogl w necie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno uda Ci się go przekonać :)
    Hm, czemu kupiłaś żółtą torbę z czarną kokardką? Niech pomyśle... :DD
    Też nie lubię za bardzo łazić po sklepach, może Skierki tak mają? ;)
    I pisz koniecznie jak wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja własnie wręcz przeciwnie ;D kocham chodzić po sklepach :)

    No ja też właśnie próbuje przekonać rodziców, ale na spotkanie z siatkarzami Resovii ;<
    Miejmy nadzieję, że nam się uda :)
    Pozdrawiam :* .

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jestem ciekawa tego wywiadu z Zibim, a z tego co wiem w mojej okolicy nie ma tej gazety. Więc jeśli mogłabyś ( a bardzo bym prosiła ) czy możesz skopiować ten tekst i wrzucić na strone?:) Ale jeśli nie to oczywiście rozumiem.
    + fajna torba.
    Mam nadzieje że uda Ci się przekonać ostatecznie tatę - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna torba ;d

    no i dziś lecę do sklepu kupi Bravo i Joy'a ! ;d
    będę sobie czytać, a co ;d

    a ja podziałam w kwestii zlotu - wspieraj mnie duchowo ;d :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także mam już w domu Bravo i Joy'a ;) W Joy'u strasznie podobają mi się te małe zdjęcia Zibiego i te jego miny ;D Wiadomość, że w zwykłym bravo jest plakat z siatkarzami bardzo mnie zaskoczyła! Też nieszczególnie podoba mi się to porównanie siatkarza z piłkarzem ale ok. Miłego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...