7.05.2012

Filmik + pewnie coś jeszcze ;)

Hej ;) Dziś bardzo krótko, także spokojnie ;)

Męczyłam się trochę z blogiem i ostatecznie nie dałam rady wstawić filmiku prosto z komputera, wyskakuje mi błąd. Więc musiałam poświęcić mój internet i film wstawiłam na yt, co trwało jakieś 3 godziny, ale jest! Poniżej ten właśnie filmik :)


Mogę powiedzieć, że nareszcie się doczekałam. Dziś wracając ze szkoły, zauważyłam, że ze skrzynki pocztowej wystaje duża koperta. A oto jej zawartość:

Wiem, zdjęcie troszkę nie wyszło ;/
Czekałam na listonosza przez cały tydzień i nareszcie się doczekałam. Nowy numer "Nowej Siatkówki" poprawił mi trochę humor. Od razu zabrałam się do czytania, może jakaś relacja później bo teraz czeka na mnie fizyka. Nie dość, że jako jedna z niewielu szkół średnich musimy iść jutro do szkoły (co prawda na 12 i tylko 3 lekcje) to jeszcze sprawdzian ;/ Miał być dzisiaj, ale jakoś udało się nam przekonać pana na przełożenia. Ale kazał nam wyciągnąć karteczki i ....napisać dlaczego się nie nauczyliśmy na dziś. Co ja napisałam? Że oglądałam kwalifikacje do IO siatkarek ;D

Z racji tego, że ostatnio miałam zły humor, postanowiłam pójść i porobić kilka zdjęć. I tak na zakończenie kilka z nich:
 (nie mogłam się zdecydować, które dodać, więc daje oba ;D)

Kompletnie nie mam pojęcia co to za roślinka, ale ma żółte kwiatki i mi to wystarcza ;)


Prawie żółto-czarny xD
Moja siostra - Natalia ;)

PS. Kojarzycie akcję w stylu "15 pytań do" na plus lidze? Ostatnio były pytania do Macieja Pawlińskiego i tak jakoś wyszło, że redakcja wybrała także moje pytanie ;)
Oto one wraz z odpowiedzią Macieja:

Ja: Był Pan już kapitanem Jadaru Radom oraz Farta Kielce, jak Pan się czuje w tej roli? Co się Panu najbardziej podoba w pełnieniu tej funkcji? Są jakieś minusy? Czy inni zawodnicy się Pana słuchają? ;) Pozdrawiam.
M.P: Czuję się dobrze w tej roli, bo oprócz wspomnianych wyżej drużyn pełniłem tę funkcję również w kadrze B i w grupach młodzieżowych. Najbardziej w pełnieniu tej funkcji podoba mi odpowiedzialność. Czy inni zawodnicy mnie słuchają? Myślę, że mnie szanują. 

PS2. Nie wiem czy się chwaliłam, ale znowu wygrałam jakąś pocztówkę z autografem (jak to mówią, głupi ma zawsze szczęście ;D) Nie wiem jeszcze kogo, ale jak trafi w moje ręce, to Wam pokaże ;) 

PS3. Przegapiłam 8000 wejście na mojego bloga, teraz jest już 8100. Dziękuje Wam za to, że chce się Wam czytać to co piszę. Często piszę pod wpływem ogromnych emocji, i jakoś to wszystko dziwnie i chaotycznie wychodzi. Postaram się mniej pisać pod wpływem chwili, choć będzie to trudne, bo każdy post to absolutnie spontaniczny wpis. Tym bardziej dziękuje :)

Miałam dużo nie pisać, i jak zwykle nie wyszło. Szkoda, że na polskim tak nie potrafię ;D
Pozdrawiam.  

13 komentarzy:

  1. Filmik nie chce działać :(
    Zazdroszczę szczęścia w konkursach ;)
    Napisz co ciekawego jest w "nowej siatkówce" bo nie wiem czy opłaca się kupować ;)
    Pozdrawiam gorąco saangielka
    (http://subiektywa-siatka.bloog.pl/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakim rodzajem siatkówki się interesujesz najbardziej ;) Są dość długie wywiady z Grzegorzem Fijałkiem i Mariuszem Prudlem oraz Jerzym Matlakiem, dość sporo jest o minionych europejskich pucharach, o Atomie Sopot, Legionovie, kibicach PL, o Dorocie Świeniewicz, Antti Siltala opisuje Finlandię, nieudane transfery PL. Nie przeczytałam jeszcze wszystkiego, ale myślę, że każdy coś dla siebie znajdzie ;)

      Również pozdrawiam.
      PS. Nie wiem czy to wina mojego internetu czy czegoś innego, ale Twój blog czasami nie chce mi się włączyć ;(
      PS2. Nad filmikiem jeszcze się pomęczę. Może uda mi się wstawić ;/

      Usuń
  2. mi też filmik nie chce działać :P fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz ogromne szczęście najpierw wybrali twoje pytanie potem wygrana w konkursie, gratulacje ;) Filmik niestety nie działa a szkoda, dodaje do ulubionych będę wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, chcialam obejrzyc to dzieło

    a długim pisaniem sie nie przejumuj - dobrze jest, tez tak mam
    i kochana fizyka, czas sie wziac za wzory na jutro ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że dzieło to żadne nie jest ;D Nie wiedziałam, że na YT aż tak dbają prawa autorskie i EMI zablokowali film ze względu na piosenkę (Simply the best) ;/ Ale jeszcze będę kombinować jak to wstawić ;D

      Powodzenia z fizyką, mi chyba nie poszło najlepiej ;/

      Usuń
  5. Fajnie, że długo piszesz, też tak mam. "Nową siatkówkę" zakupię. Szczęściara, znowu wygrała ;)
    A zdjęcie kwiatka cudowne, takie Bełchatowskie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Ja mam tylko bełchatowskie kwiatki :D

      Dopadło mnie szczęście w konkursach ale niestety też pech na boisku moich ulubionych drużyn ;/ Ale będzie lepiej, przecież teraz reprezentacja ;D

      Usuń
  6. Mi też nie działa ;< Uwielbiam " Nową siatkówkę ".

    Fajne zdjęcia ;)

    Gratulacje, ja takie szczęścia nie mam nigdy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Ja też nigdy nie miałam szczęścia, tylko w tym roku jakoś tak wychodzi :D

      Usuń
  7. Ślicznie zdjęcia! I też gratuluję.. :)

    Ja niestety nie mogę poczytać Nowej Siatkówki, bo nigdzie w pobliżu nie mogę jej kupić, ale rozważam prenumeratę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)

      Miałam taki sam problem przy zakupie pierwszego numeru NS, dlatego zaraz po zakupie złożyłam zamówienie na prenumeratę. I polecam. Gazeta "przychodzi" prosto do domu i koszty są o połowę mniejsze ;) Tylko musiałam czekać tydzień na ten numer, ale może to dlatego, że teraz była ta majówka?

      Usuń
  8. filmik mi nie działa ;/

    chyba się skuszę na NS :)).
    bo bardzo brakuje mi takich siatkarskich magazynów :).

    pisuj dalej, jak najbardziej spontanicznie i uczuciowo - lubię to ! :))

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...