10.05.2012

Transferowe okienko szaleje...

Cześć :) Pogoda znów się poprawia, mój humor chyba też :) Dzisiaj wolne od szkoły, ponieważ są matury, więc postanowiłam napisać trochę o okienku transferowym. A troszeczkę tego jest ;)

Na początek pod lupę wezmę trenerów.
Informacja, która mnie troszkę zaskoczyła, ale jak najbardziej na plus. Daniel Castellani trenerem ZAKSY!
Po MŚ marzyłam o tym, by móc Go spotkać, podziękować i zdobyć autograf... Szybko okazało się, że nie będzie to możliwe, gdyż został zwolniony. Kolejna szansa pojawiła się, gdy Daniel objął swoją trenerską ręką zespół z Finlandii, z którą będziemy grać podczas LŚ. Mówiło się, że turniej ten będzie rozegrany w Ergo, także robiłam sobie nadzieję, że jeszcze Go zobaczę na żywo. Niestety LŚ przeniesiono, a mi znów pozostawało tylko czekanie. I opłacało się. Wczoraj wieczorem wypłynęła informacja, że Castellani został trenerem ZAKSY. Więc moje marzenie, może spełnić się już w przyszłym sezonie ;D Okazało się także, że drugim trenerem ZAKSY został Sebastian Świderski! Kolejna świetna wiadomość. Wierzę, że tym dwóm panom będzie się razem dobrze pracowało :)


Jeszcze nie wiemy co będzie z poprzednim trenerem ZAKSY, Krzysztofem Stelmachem. Lubię tego pana i mam nadzieję, że znajdzie jakiś dobry klub.
Ze swoim klubem pożegnał się także, trener drużyny z Olsztyna, Tomaso Totolo. Z tego co mówi prezes tego klubu, chodziło o wynik. Jeśli tak, w takim razie chyba nie powinno nas to dziwić, gdyż AZS Olsztyn zajął ostatnie miejsce w Plus Lidze.

Teraz zawodnicy.
Zacznę od Skry. Wimy już, że odeszli Bartosz Kurek i Miquel Falasca. Bartek przeniósł się do Rosyjskiego klubu Dynamo Moskwa, a Miguel szuka klubu. Możliwe jest, że Falasca nie wyjedzie jednak z Polski, mówi się, że może będzie grał w Bydgoszczy. Oficjalnych informacji jednak jeszcze nie ma w tej sprawie. W dalszym ciągu nie wiemy co dalej z Marcinem Możdżonkiem. Dostał bowiem propozycje z ZAKSY i JW, a także z Copra Morpho Piacenza. Co prawda Marcin ma jeszcze ważny kontrakt ze Skrą, jednak prezesi klubu mówią, że jeśli będzie On chciał opuścić klub, to nie będą robić problemów.

Asseco Resovia ma już prawie cały skład skompletowany. Odszedł Gyorgy Grozer (do Lokomotiv Biełgorod) i Adrian Gontariu (do Rennes Volley). Nowe kontrakty podpisali Rafał Buszek i Jochen Schöps. Mówi się także, że bliski podpisania jest Serb Nikola Kovaczević. Jeśli podpisałby kontrakt, to prawdopodobnie Buszek i Mika zostaną wypożyczeni do innych klubów.

O ZAKSIE już pisałam, że zmienili trenerów. To jednak nie koniec zmian. Wraz z końcem sezonu 2011-2012
kontrakty kończyły się 10 zawodnikom. Wiemy już, że na kolejny sezon zostanie Antonin Rouzier, z czego bardzo się cieszę. Do klubu przychodzi Łukasz Wiśniewski z AZS Częstochowy. O pozostałych kontraktach nic nie wiadomo. Ponoć Michał Ruciak dostał sporo propozycji z różnych klubów z różnych krajów. Jednak jak sama mówi, decyzje chce podjąć wraz z żoną :)

W JW także szykuje się kilka zmian. Na kolejne dwa sezony zostaje Michał Łasko, a na trzy Michał Kubiak. Odchodzi jednak Zbigniew Bartman, który szuka klubu, w którym będzie mógł grać na ataku, oraz libero Paweł Rusek. Paweł miał mieć propozycje z klubów z Gdańska, Bydgoszczy i Warszawy. Za Pawła prawdopodobnie przyjdzie Damian Wojtaszek.

Co jeszcze? Z Politechniki do Francji odszedł Ardo Kreek, a z Gdańska do Rosji wyjeżdża Mikko Oivanen.
Jakub Jarosz zostaje we Włoszech na kolejny sezon, w dalszym ciągu będzie bronił barw Andreoli Latiny, a Łukasz Żygadło przechodzi w Włoch do Rosji i będzie grał w Fakel Novy Urengoy. 
Wszystkie transfery dotyczące PL w zakładce Transfery 2012.

~~~


Wczoraj odbyła się prezentacja kolekcji ubiorów ubiorów olimpijskich, w których wystąpią nasi reprezentanci podczas IO.  Co o nich sądzicie? Mi się nawet podobają, jedyne co mi trochę nie pasuje to te czerwone buty...Jakoś nie mogę sobie wyobrazić naszych siatkarzy w białych garniturach i czerwonych butach ;D Ale ogólnie jest ok, szczególnie te sukienki dla pań, szkoda, że nie zobaczymy w nich naszych siatkarek. 

Więcej zdjęć tu i tu

~~~

Już jutro mecz Polska - Australia! Ja już się nie mogę doczekać. Dziś nasi chłopcy grają nieoficjalny mecz z Australią, bez mediów i kibiców. ;)

Czujecie już atmosferę LŚ. Ja tak ;) To coś już unosi się w powietrzu ;D


~~~~
Dziś jest 10 kwietnia, dziś obchodzilibyśmy 31 urodziny Arkadiusza Gołasia...

źródło: demotywatory
~~~

Obserwujecie zmagania mężczyzn, którzy próbują zakwalifikować się na IO? Komu kibicujecie? Ja Finlandii i Serbii ;)

Na dziś to wszystko.

PS. Miałam napisać a więc piszę. Dziś doszedł do mnie autograf Wojtka Winnika ;) Zdjęcie wkrótce dodam do galerii zdjęć z autografami :)

8 komentarzy:

  1. ojj ja czuje już atmosferę LŚ, już się nie mogę doczekać pierwszego turnieju w Toronto ;D co tam że trzeba będzie wstać w środku nocy, ja to lubię, i przecież każde wsparcie przyda się naszym siatkarzom ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie opisałaś to :)
    Zaksa rośnie w siłę? Niezłych trenerów ma. A z filmiku jestem zadowolona, a najbardziej z tego dżentelmena, który jest pokazany jako pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm sukienki sa extra ;d

    no troche zamieszania jest...

    czekam na zdje ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Stroje mi się nie podobają.

    Aruś [*]

    Mikko - i kolejny siatkarz wyjechał do Rosji :<

    A Castellani w Zaksie - miła niespodzianka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Castellani znów u nas ;) Fajne nawet te stroje olimpijskie.
    Arek [*]

    OdpowiedzUsuń
  6. Stroje olimpijskie podobają mi się fajne garniturki oraz sukienki dla pań i tak jak napisałaś szkoda, że nie zobaczymy w nich naszych siatkarek ale co się odwlecze to nie uciecze ;)
    Arek [*] pamiętamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Łeee, Daniel był taki bełchatowski ;(.
    uciekają nam zawodnicy z Plusligi, oj uciekają... ;(.
    no i mam nadzieję, że w końcu przeczytam coś o transferach naszych żółto-czarnych ! znowu zostajemy w tyle ;/.

    Arek [*].

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo się cieszę, że Daniel Castellani powróci do Polski :) będzie nawyłączność, bo kończy mu sie kontrakt z reprezentacją Finlandii :) Antonin zostaje w Polsce, pamiętam jak trzy lata temu po raz pierwszy Go zobaczyłam, od razu chciałam Go zobaczyć na polskich parkietach, super, że przedłuzyl konrakt!

    Co do strojów na IO to nie do końca jestem przekonana, nie uwiodły mnie :(

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...