16.02.2013

Faza play-off rozpoczęta! (i ta niepewność...)

Witajcie :) 
Play off`y oficjalnie zostały już rozpoczęte!
Inaugurujący mecz za nami!

Jastrzębski Węgiel wczoraj w trzech setach pokonał Effector Kielce. Przez pierwsze dwa sety widoczna była ich dominacja nad zespołem przyjezdnym. W trzeciej partii to Kielczanie prowadzili do drugiej przerwy technicznej, różnicą nawet 4 punktów. Jednak końcówka należała do gospodarzy. MVP został Krzysztof Gierczyński, który w pełni na to zasłużył.



Wczoraj w pewnym momencie z boiska zszedł Michał Kubiak i zastąpił go Matteo Martino. Przez to w wyjściowym składzie JW było 4 obcokrajowców, dwóch środkowych, przyjmujący i rozgrywający. I się zastanawiam, dlaczego nikt z tym nic nie zrobił? Czy jak środkowy siedzi akurat na ławce, to tak zasada nie obowiązuje? Wie ktoś może? :)

Dziś zostaną rozegrane trzy mecze.
O 14:30 na parkiet wyjdą siatkarze Zaksy i Politechniki. Liczę na trochę bardziej emocjonujące widowisko, niż te, które oglądaliśmy wczoraj :) Transmisja na Polsacie Sport.
O 17 swoje mecze rozpoczną dwie drużyny, transmisji tych spotkań nie będzie.
Swój drugi mecz rozegrają drużyny z Kielc i Jastrzębia Zdroju. Sama nie wiem czego mogę się spodziewać...
Natomiast swój pierwszy w historii mecz w play-off rozegrają Gdańszczanie, którzy będą gośćmi w Bydgoszczy, która zakończyła fazę zasadniczą jako lider tabeli. Mam nadzieję, że Lotos powalczy, choć już wiemy, że w pierwszych dwóch meczach nie wystąpi Grzegorz Łomacz :(
Miałam nadzieję, że pojadę na rewanżowy mecz tej pary, jak będzie w Gdańsku, ale... mecz będzie w środę o 19.... Także nie wiem, czy mi się uda :(

Jednak jak teraz to wszystko piszę w głowie mam tylko jeden mecz...
Jeden mecz, przez który dziś miałam niemal bezsenną noc...
Mecz, przez który moje serce bije jak szalone i nie chce się uspokoić...
Mecz, od którego zależy wszystko...
Mecz, o być albo nie być...



PS. Zapraszam na Facebooka MyLifeVolleyball, regularnie dodaję wyniki, bo na blogu, nie zawsze jest to możliwe :)

3 komentarze:

  1. Ja czekam na mecz Skry z Resovią. Jestem bardzo ciekawa, jak to się potoczy. Trochę się obawiam, ale całym serduchem trzymam kciuki za Skrę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten moment w naszej lidze, gdy rozgrywane są play-offy :)
    a co do mojego aparatu to fotografuje Sony Cyber-shot DSC-HX200V, obiektyw ma wbudowany heh ale jak na kompakta to sprawuje się znakomicie,przynajmniej takie jest moje odczucie :)
    uczę się także na lustrzance Nikon 5100, ale to tylko jak jest jakaś uroczystość rodzinna, to podkradam kuzynowi i pykam nim fotki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam wczoraj na meczu lotosu i delecty, był Łomacz, ale stał sobie z "niebieską" ręką w cywilu.
    mam nadzieję, że dzisiejszy mecz skry z resovia zakończy się zwycięstwem skrzatów :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...