26.12.2012

I po świętach, czas na Puchar Polski

Witajcie :) I jak Wam minęły święta? Brzuszki pełne? Wymarzone prezenty znalazły się pod choinką? Rodzinne rozmowy przy stole zaliczone? :)

Mi święta minęły bardzo szybko. Spędzone w gronie rodziny, ale też nie obyło się bez siatkarskich akcentów. Obejrzałam powtórkę meczu Polska - Bułgaria, Polska - USA i Magazyn Liga, gdzie pan Mielewski z gośćmi podsumowali kończący się rok (dlaczego musieli pokazać płaczącego Pawła?...). U mnie także znajdzie się takie podsumowanie, myślę, że w piątek powinno być już gotowe.

W zasadzie to nie mam za wiele tematów do opisania, bowiem siatkarze także mieli święta, więc żadnych meczów nie było. Jednak już dziś z rana stawili się na treningach. Przecież trzeba zrzucić kilogramy, które przybyły w czasie tych dwóch - trzech dni :)

W sobotę już kolejne mecze, tym razem nie PL, ale 1/4 finału Pucharu Polski.

Zapowiada się mini maraton meczów Skra - JW. Nie dość, że te dwa zespoły zagrają razem we wspomnianym wcześniej PP (mecz + rewanż) to jeszcze zagrają razem w najbliższej kolejce Plus Ligi. Widać, że Jastrzębianie grają z meczu na mecz coraz pewniej, coraz lepiej. Bełchatowianie za to falują, jeden wspaniały mecz, a zaraz potem pojawiają się głupie błędy i przegrany mecz. W pierwszym starciu, JW podejmował Skrę na własnym boisku i wygrał. Jak będzie tym razem? Może dodam jeszcze, że oba zespoły mają po 27 punktów...

Kolejne ciekawe starcie w ćwierćfinale PP to spotkania Delecty Bydgoszcz z Politechniką. W ubiegłym roku to Delecta była rewelacją rozgrywek i wdarła się do wielkiej czwórki. W tym sezonie nadal utrzymuje swój poziom i obecnie zajmuje drugie miejsce w tabeli, mając tyle samo punktów co Zaksa (30). Ale to o Politechnice mówi się, że jest czarnym koniem. I trudno się z tym nie zgodzić. Wygrywają z tymi "słabszymi" a "kradną" punkty tym "silnym". Mają tyle samo punktów co Mistrz Polski - Resovia (22). W pierwszym spotkaniu tych zespołów wygrała PW, jednak tydzień przed świętami, Bydgoszczanie się zrewanżowali, wygrywając w wielkim stylu. Kto tym razem będzie lepszy?

W pozostałych dwóch parach nie zanosi się na niespodziankę. Asseco Resovia podejmować będzie Effektor Kielce. Co prawda Rzeszowianie także falują z formą, zdarzają im się przestoje, ale to oni są Mistrzami Polski i to oni są faworytami tego spotkania. Zespół z Kielc mógł wcale nie grać w PL, jednak udało się pozyskać sponsora i w ostatniej chwili stworzyć zespół. Czy będziemy świadkiem niespodzianki?

Za to obecny lider PL - Zaksa zagra z Czarnymi Radom, zespołem z I ligi, gdzie obecnie zajmuje drugą pozycję, oraz zespołem który pokonał Gdański Trefl, w drodze do ćwierćfinału PP. Zdecydowanym faworytem są Kędzierzynianie, a każdy przegrany przez nich set będzie sensacją. Ale... to jest sport i wszystko się może zdarzyć :) Życzę powodzenia zespołowi z Radomia, walczcie chłopaki! :)


Zapowiadają nam się ciekawe mecze. Niestety nie będą one transmitowane przez Polsat :( Linki do relacji pisemnych podam na stronie na Facebook`u, na którą zapraszam :) http://www.facebook.com/MyLifeVolleyball

Na dziś to wszystko :)
Pozdrawiam :)

PS. Małe zmiany w wyglądzie bloga. Jeszcze nie wiem czy tak to zostawię, czy pojawi się jeszcze inny wygląd. Na razie jestem średnio do niego przekonana, a Wy co sądzicie?

6 komentarzy:

  1. Uważam, że wygląd bardzo fajny ;)
    Ja też oglądałam te powtórki meczy, uwielbiam too! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mi przez święta nie udało się oglądnąć żadnego meczu :(
    wygląd na plus ! bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za Delectę i za Skrę! :D

    a mi się poprzedni wygląd bardziej podobał. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie kupiłam bilety na mecz finałowy PP i zastanawiam się, kogo chciałabym w nim zobaczyć? Liczę, że moje ukochane Jastrzębie, ale życie pokaże :)

    Wygląd bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pościk :)
    liczę na sensację w parze Radom-Kędzierzyn xD
    i drżę o rywalizację bełchatowsko-jastrzębską, ale koszulkę przygotowałam, gardło też, także będę kibicować dzielnie :)

    wygląd śliczny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wygląd, jak zwykle mi się podoba :)
    Oj, będzie się działo :>

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...