19.09.2015

100 HAPPY DAYS #11

"Szczęście jest tak bardzo blisko
Jeśli tego chcesz
Marzeniami zbuduj przyszłość
Swój własny los"
Pectus - Barcelona

13.09 - 19.09



79. To było bardzo nerwowe powitanie niedzieli. Godzina 5.00 na zegarku, Biało-Czerwoni podejmują reprezentację Wenezueli. Teoretycznie nie powinien być to zbyt emocjonujący mecz. W praktyce, siatkówka to jest sport i wszystko może się zdarzyć. Polacy musieli się mocno napocić żeby pokonać niedzielnego rywala. Pierwszy set przegrany 25:27, następne trzy wygrane do 23, 16 i 23. Było gorąco! Po meczu głęboki oddech i duża radość. Wygrywamy kolejny mecz i nie tracimy punktu! Fot. worldcup.2015.men.fivb.com

Także w poprzedni weekend PGE Skra wzięła udział w turnieju London Legacy Volleyball Cup. Bez kadrowiczów, z różnymi ustawieniami i z drugim miejscem na zakończenie. Bardzo fajna inicjatywa, która miała promować siatkówkę w Anglii. I wreszcie mogłam zobaczyć moją drużynę w akcji! Naprawdę już nie mogę się doczekać sezonu ligowego... 

"Sztuka życia - to cieszyć się małym szczęściem."
Phil Bosmans

80. Po dwóch meczach o 5:00 w weekend, w poniedziałek nie byłam uzależniona od dźwięku budzika. W sumie grafika mówi wszystko, nic więcej dodawać nie muszę :) 

81. Zbieranie sił przed kolejnym etapem Pucharu Świata -> banan + brzoskwinia + jogurt naturalny

82, 83, 84 -> Fot. worldcup.2015.men.fivb.com

82. Zwycięstwo z reprezentacją Kanady! Tego dnia byłam także z Nikonem na małym spacerku, ale zdjęć jeszcze nie ogarnęłam, może w przyszłym tygodniu. W każdym razie było bardzo przyjemnie, spokojnie, a tego właśnie potrzebowałam. I rok wcześniej pokonaliśmy Brazylię! -> Poczuj mundialową radość: Wygrać z Brazylią - dla Arka

83. Kolejny mecz i kolejne zwycięstwo! To zdjęcie Michała Kubiaka wyraża wszystko. Polska - Egipt 3:0! 
W czwartek zakupiłam karnet na najbliższy sezon, na mecze Lotosu Trefla Gdańsk. Do zobaczenia w Ergo Arenie! 


84. Bez porażki przechodzimy drugą fazę Pucharu Świata! Polska - Australia 3:0! To było bardzo przekonywujące zwycięstwo. Ósmy mecz i ósma wygrana. Oby nasi dalej szli jak burza. 
Wczoraj urodziny obchodzili Marco Falaschi i Artur Ratajczak z Lotosu Trefla. Wszystkiego najlepszego! PS. Chyba jestem mistrzem Painta... :D 

Wczoraj wspominaliśmy mecz z Rosją i awans Polaków do najlepszej czwórki Mistrzostw Świata -Poczuj mundialową radość: Rosja i dwa sety do szczęścia


85. Śniadanie z nutellą. I wszystko jasne. :)

1 komentarz:

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...