2.06.2014

30 DPC #2 - Klub ;)

Kto dzisiaj spał 13 godzin i obudził się o 14:30? Tak, to ja... :) Stąd też takie opóźnienie tego posta, bo chciałam by pojawił się około południa... Zaraz po tym jak wstałam, rozpoczęła się powtórka meczu Argentyna - Niemcy, który trwał 5 setów (!), więc była 18 i Pierwsza Miłość. Tak więc za posta zabieram się z 7-godzinnym opóźnieniem. Wybaczcie :)


30 day photo challenge #2 - KLUB 




Jestem pewna, że tego się nie spodziewaliście :D Oczywiście nie mogło się tu pojawić inne zdjęcie.. tzn. mogło, ale z pewnością przedstawiałoby też ten klub. PGE Skra Bełchatów to klub, który w 2010 roku skradł mi serducho :) Przez te cztery sezony sporo się wydarzyło. Zdążyliśmy po siedmiu latach dominacji na polskim podwórku oddać koronę innemu zespołowi, wypaść poza strefę medalową i znów powrócić na szczyt! Z każdym z tych sezonów mam dobre i nieco gorsze wspomnienia. Wielu zawodników przez ten czas zdążyło się "przewinąć". Są też tacy, którzy byli 4 sezony temu i w przyszłym sezonie także będą bronić "żółto-czarnych" barw. Każdego na swój sposób lubiłam, po niektórych odejściach sporo łez wylałam i każdy gdzieś tam w moim sercu zostawił swój ślad :)







O Skrze mogłabym pisać dużo i długo, jednak nie chcę Was zamęczać :) Za kilka miesięcy nowy sezon klubowy, więc na pewno będzie jeszcze okazja żeby o Skrze napisać :)

A jakie są wasze ulubione kluby? Od ilu lat im kibicujecie?
Do jutra ;) 

1 komentarz:

  1. 8 lat temu moje serce SKRAdła Skra <3
    I to się nigdy nie zmieni! :)
    a że o Skrze można rozmawiać dniami i nocami, to wystarczy popatrzeć na nas i już się o tym wie ;)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...