17.06.2014

Michał Winiarski w Skrze! #17 - środkowi ;)

Ładna pogoda postanowiła wrócić nad polskie morze. W południe korzystałam ze słońca, a później zabrałam się za czytanie kolejnej książki. Dziś siostra odwiedziła bibliotekę i tak mam 5 nowych książek. Na kilka dni myślę, że wystarczy :) Zwłaszcza, że teraz wszystkie moje myśli skierowane są na najbliższy weekend... meczowy weekend. Już nie mogę się doczekać, aż założę biało-czerwoną koszulkę i wraz z innymi kibicami będziemy śpiewać hymn i wspierać naszych reprezentantów :)

Nasi gracze są już w Krakowie gdzie dziś odbędą pierwszy trening na niedawno wybudowanej hali. Tymczasem Michał Winiarski wraca do Skry! Kapitan naszej reprezentacji po roku spędzonym w rosyjskiej lidze wraca do Bełchatowa i jak sam mówi "wróciłem do domu". Michał przyznaje, że miał także propozycje z ligi tureckiej i rosyjskiej, zdecydował się jednak na Polskę "Miałem propozycje z ligi tureckiej i rosyjskiej, ale Skra jest dla mnie najlepszą opcją. Tylko w Bełchatowie mogą połączyć swoje ambicje sportowe z życiem rodzinnym. Zagram w Lidze Mistrzów i jednocześnie cały czas będę blisko mojej żony i synów. Starszy idzie we wrześniu do drugiej klasy, młodszy ma trzy miesiące i chcę mu towarzyszyć, gdy będzie stawiał pierwsze krok" powiedział Michał dziennikarzowi Przeglądu Sportowego. Ze Skrą związał się dwuletnim kontraktem. Witaj w domu Michał! :) 



Tym samym Skra zamknęła skład na przyszły sezon. Mistrzowskich barw będą bronić:
Atakujący: Mariusz Wlazły, Maciej Muzaj
Rozgrywający: Nicolas Uriarte, Aleksa Brdjović
Przyjmujący: Michał Winiarski, Facundo Conte, Wojciech Włodarczyk, Nicolas Marechal
Środkowi: Karol Kłos, Andrzej Wrona, Srećko Lisinac, Piotr Badura
Libero: Ferdinand Tille, Kacper Piechocki 

Po tym sezonie z zespołem pożegnali się z klubem: Stephane Antiga, Paweł Zatorski, Samuel Tuia, Daniel Pliński i Jędrzej Maćkowiak. O wszystkich ruchach w klubach Plus Ligi piszę w specjalnej zakładce. Teraz ze względu na brak komputera nie mam możliwości śledzenia wszystkich ruchów, wszystko uzupełnię w przyszłym tygodniu ;)

 30 day photo challenge #17 -ULUBIONY ŚRODKOWY 



 Siatkarz jedyny w swoim rodzaju - Daniel Pliński! Niesamowity na boisku i poza nim. Myślę, że obecnie jest to najbardziej wszechstronny zawodnik na swojej pozycji. Potrafi zaatakować z każdej piłki, w każdą strefę. Wykazujący się niezwykłą inteligencją w swoich zagraniach. Poza świetnymi 'popisami' na parkiecie, poza nim jest osobą bardzo otwartą, mającą niesamowity kontakt z kibicami ;) Na każdym kroku podkreśla rolę kibiców :)  Lubi żartować (czego sama byłam "ofiarą" :D), ma dystans do siebie i innych oraz jest szczery, przez co 'narobił' sobie kilku wrogów ;p Wydaje mi się, że jest jedną z tych osób, które albo się uwielbia, albo nie znosi. Ja zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy ;) 

Zdecydowanie jest to mój ulubiony środkowy, ponieważ na tej pozycji szukam przede wszystkim wszechstronności. Wbić gwoździa na niemal czystej siatce nie wydaje się być wielką sztuką. Bardzo cenię gracz, którzy potrafią zrobić 'coś z niczego'. 

Poza Danielem innych zawodników jakoś specjalnie nie uwielbiam ;) Oczywiście jest jeszcze duet Kłos&Wrona oraz Sole&Crer czy Lucas&Sidao, których bardzo lubię. Jednak moim "number one" jest właśnie Daniel ;) A jak jest w waszym przypadku? 

2 komentarze:

  1. Z powrotu Winiara do Polski mam mieszane uczucia. Z jednej strony fajnie, że będzie grał wreszcie u nas i będziemy mogli obserwować jego poczynania, z drugiej jednak strony jest to tak świetny zawodnik i razem ze Skrą będą walczyć z "moim" Jastrzębiem haha :). Naprawdę to świetny wybór Winiara, na pewno godnie zastąpi Antigę.
    A ja ulubionego środkowego chyba nie mam. A nie, kocham Russella Holmesa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w domu, Winiar! :)
    Bełchatów przyciąga jak magnes, bardzo dobrze! :)

    Oj tak, Daniel zdecydowanie potrafi zrobić coś z niczego, ma niesamowitą intuicję na siatce, potrafi zamurować i wbić rywala w ziemię :)
    Jeśli chodzi o środkowych, nie mam numeru jeden, absolutnego faworyta, ale cenię Daniela i naszych Skrzatów Kłosa&Wronkę :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...