6.06.2014

Rozpiska na weekend i kolejny dzień wyzwania - #6 coś słodkiego :)

Witajcie! :) Czas zacząć kolejny siatkarski weekend, tym razem potrójna dawka! Liga Europejska Kobiet i Mężczyzn z udziałem naszych reprezentacji, oraz oczywiście Liga Światowa. Gotowi? :)
Przy takiej ilości meczów z pewnością przyda się mała ściąga..:)


30 day photo challenge #6 - Coś słodkiego

Przyznaję się bez bicia, mam słabość do słodkości, a zwłaszcza do czekolady. Staram się walczyć z tym nałogiem, ale to jak walka z wiatrakami...ehh ;) Czym można zastąpić czekoladę? Niczym! To przecież niemożliwe, ale można próbować ograniczyć i zastąpić np. truskawkami. Może z czasem przyjdzie też podobna miłość właśnie do nich? :)


Uciekam przed tv, mecze same się nie obejrzą. Miłego popołudnia! ;)

2 komentarze:

  1. Rozpiska się przydaje. Ja bardzo ubolewam, że nie obejrzę dzisiejszego meczu z Włochami. A przez szkołę i końcoworoczne sprawdziany obejrzę prawdopodobnie tylko mecze Polaków w LŚ.

    OdpowiedzUsuń
  2. koooocham truskawki! <3

    ja tylko czekam na koniec szkoły i też zrobię takie rozpiski, wtedy żaden meczos mnie nie ominie przez brak czasu, także odliczam dni :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...