27.06.2014

Wakacje, siatkówka i muzyka! :)

Witajcie! To jak, kto zaczyna dziś wakacje? :) 
Ja rano byłam odebrać wyniki z matury i... zdałam! :D Lepiej niż się spodziewałam, ale też nie tak, jak sobie zakładałam przed maturami. Jak może wiecie, 'troszkę' trudne było, zapewne też nie obyło się u mnie bez prostych błędów, ale teraz staram się o tym nie myśleć. Co dalej? Studia. Jakie? Nie wiem. Przez długi okres czasu zastanawiałam się nad dziennikarstwem, jednak zrezygnowałam z tego pomysłu. Co będzie dalej, zobaczymy :) Teraz pozostało mi już tylko czekać na listę osób przyjętych na studia. Jeśli się dostanę, to na pewno dam znać ;)





Za 3 godziny mecz z Iranem! Jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądać te spotkania, które zadecydują o tym, kto zagra w F6 we Florencji. Nasz dzisiejszy przeciwnik jest bardzo nieobliczalny, ale także nie wiem, czego mogę się spodziewać po naszej drużynie... Trzymam kciuki, oby wszystko poszło po naszej myśli :)


Czytaliście już wywiad z Andrzejem i Karolem? Jeśli nie to odsyłam Was na stronę Przeglądu Sportowego. Wywiad ciekawy, nieco inny niż te, które zazwyczaj czytamy. Jest i wesoło i poważnie, polecam :)






















30 day photo challenge #27 - MUZYKA


Jeśli chodzi o muzykę to nie zamykam się na jeden gatunek. Zdecydowanie najbardziej 'podchodzą' mi kawałki rockowe czy punk-pop. Ostatnio przyłapałam się na tym, że zaczęłam słuchać hip-hop`u i reggae, a wcześniej nie przepadałam za taką muzyką. Jedyne czego nie potrafię znieść to muzyka disco polo, to chyba jakiś mój wewnętrzny uraz ;p 
Nowinek w muzyce nie śledzę, ale jak usłyszę jakąś piosenkę w radiu czy filmie i wpadnie mi ona w ucho to nie spocznę, dopóki nie dowiem się jaką nosi ona nazwę. Ale jednocześnie pamięci do tytułów nie mam, więc wszystko muszę gdzieś zapisywać ;) 

Od meczu w Bydgoszczy 'chodzi' za mną ten utwór :) 

Pozdrawiam! ;)

7 komentarzy:

  1. odrzuciłaś dziennikarstwo? Moja kumpela studiuje i jest zadowolona max! Ja tam poszłam na zaoczne, bo na dziennie mnie nie stać. Żeby mieszkać w Poznaniu i rodzice by płaci. Nie wchodziło w grę. A jakieś rozszerzenia zdawałaś? Gratuluję zdanej matury :D
    Ja też lubię słuchac tego co wpadnie mi w ucho, ale tak sama z siebie to soundtracki i rocka na bieżąco słucham :)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie :)
    siatkarskapasja-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama jeszcze nie wiem, czy chcę się bawić w dziennikarstwo, a żeby zostać dziennikarzem studia nie są potrzebne, więc odrzuciłam. Ewentualnie zastanawiam się właśnie żeby pójść na zaoczne :)
    Dzięki ;) Rozszerzeń nie zdawałam, tylko to co musiałam (i trochę żałuję).

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, wreszcie wakacje. Tyle na nie czekałam i wreszcie są :)!
    Gratuluję zdanej matury i życzę wszystkiego dobrego na studiach (na jakimkolwiek kierunku, jaki sobie wybierzesz).

    OdpowiedzUsuń
  4. Też w tym roku zdawałam maturę. Wyniki nie najgorsze, ale wiem że mogłyby być lepsze - z matematyki szczególnie. 70% to nie był szczyt moich wątpliwości. Też zastanawiałam się nad dziennikarstwem, ale stwierdziłam, że same studia wiele mi nie dadzą. Większe szanse bym miała prowadząc np. poczytnego bloga sportowego, albo mając jakiegoś video bloga, też o sporcie. Ja wybrałam finanse i rachunkowość lub ekonomię, startuję i na zaoczne i na dzienne.. Jak mnie przyjmą, to będę miała jeszcze kilka dni na wybór. :P
    A moim marzeniem są studia farmaceutyczne, jednak nie zdawałam potrzebnych przedmiotów na maturze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo proszę, ja też wybrałam finanse i rachunkowość jako jeden z kierunków :) I z maturą miałam bardzo podobnie, wiem, że było stać mnie na więcej...

      Usuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...