20.06.2014

Wygrana z Brazylią i pakowanie ;)

Witajcie! Tym razem nieco później, coś blogger nie chce ze mną ostatnio współpracować :( Pytanie do bloggerów - czy wy też macie z nim ostatnio problem? Czy tylko na mnie się uwziął?...

Nasza reprezentacja właśnie wygrała z Brazylią! Piękny mecz, piękna hala i piękne zwycięstwo! Kolejny mecz już w niedziele, mam nadzieję, że będzie równie dobrze :)

Jutro jakoś po 8 rano mam pociąg do Bydgoszczy! Z pewnością będzie to krótka noc (choć pewnie gdy to czytacie ja już jestem na miejscu ;)). Jeszcze nie jestem spakowana, nie mogę wydrukować biletu, nie ogarnęłam pociągu... Ogólnie mała rozsypka, ale jakoś sobie chyba poradzę. Na dodatek ta pogoda.. Oby było w miarę słonecznie i nie padał deszcz, o więcej nie proszę...

30 day photo challenge - #20 - W TORBIE




Nie przez przypadek nadałam temu dniu takie wyzwanie ;) Co znajdzie się w mojej 'meczowej' torbie?
1. Oczywiście koszulka, szalik i bilet (jeszcze nie wydrukowany :D)
2. Zeszyt i markery do zbierania autografów
3. Książka do pociągu - ponad 2 godziny jazdy...
4. Kalendarzyk do zapisania godzin pociągu i innych ważny informacji (jestem zapominalska ;p) i owocowe gumy (mój organizm nie toleruje mięty..)
5. Ubrania, kosmetyki i ładowarki (do telefonu i aparatu)
6. No i jakże ważna rzecz - mój aparat i ja :D

Uciekam się pakować, miłego weekendu! :)

1 komentarz:

  1. Zwycięstwo nad Brazylią wspaniałe! Świetnie wykorzystaliśmy ich słabszą formę, wygraliśmy pewnie, a nawet mogło skończyć się wynikiem 3:0. Dobry mecz Konarskiego i kolejny dobry występ Miki.
    Widzę, że na bogato, bo 2 dni w Bydgoszczy :D. Kibicuj tam mocno, mam nadzieję, że nasza drużyna wygra.

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...