26.06.2014

Siatkarski TAG! :)

Cześć ;)
Chyba wreszcie ogarnęłam wszystkie zdjęcia z wyjazdu, a mój organizm przywykł do wcześniejszego trybu życia. Mój komputer wrócił z naprawy totalnie wyczyszczony i straciłam moje wszystkie zakładki :( Miałam zapisane linki do kilku blogów, których nie zdążyłam dodać do obserwowanych... Mam nadzieję, że uda mi się odnaleźć moje zguby ;) A może Wy mi jakiegoś polecicie, hmm? :)

U Gosi na mojsiatkarskiswiat.blogspot.com pojawił się TAG, stwierdziłam, że może też wezmę w tym udział. Chociaż i tak na wszystkie pytania gdzieś tam po drodze już pisałam, jak chociażby w czerwcowym wyzwaniu. Ale czemu nie zebrać tego wszystko w jeden post? Także zapraszam :)

1. Pierwszy mecz siatkówki, na którym byłaś/łeś?

Lotos Trefl Gdańsk - Zaksa Kędzierzyn-Koźle, mecz który odbył się 28.01.2012 roku w Gdańsku ;) Byłam wtedy z Darią i Agatą, było zimno, a na mecz spóźniłyśmy się jakieś 15 minut ;D Jednocześnie był to mój pierwszy pobyt w pięknej Ergo Arenie :)

2. Pierwszy mecz reprezentacyjny, na którym byłaś/łeś?

Memoriał Huberta Jerzego Wagnera w Zielonej Górze w 2012. Miałam wtedy to szczęście być na wszystkich trzech spotkaniach naszej kadry i pomachać chłopakom, którzy po tym turnieju udali się do Londynu. Mimo, że hala nie była największa, atmosfera była jak zwykle niesamowita :)

3. Ulubiona drużyna PlusLigi

Bełchatowska Skra! I Lotos Trefl Gdańsk :)

4. Ulubiona drużyna z zagranicznej ligi

Jednej ulubionej nie mam, przez ostatnie dwa sezony bardzo kibicowałam drużynie z Piacenzy. Ogólnie lubię włoską Serie A :)

5. Ulubiona reprezentacja (poza Polską)

Brazylia i Argentyna :)



6. Ulubiony polski siatkarz

Mariusz Wlazły 

7. Ulubiony zagraniczny siatkarz

Jednego ulubionego nie mam, od początku podziwiam Murilo i Gibę, ostatnio jestem pod urokiem argentyńskich siatkarzy, zwłaszcza rozgrywających ;)


8. Ulubiona siatkarska hala

Ergo Arena <3

9. Ulubiony trener

Bernardo Rezende, Daniel Castellani, Julio Velasco - mają niesamowitą wiedzę na temat siatkówki, a przy tym są bardzo sympatyczni i otwarci na kibiców ;)

10. Ulubiony komentator

Ireneusz Mazur i Wojciech Drzyzga - zawsze można liczyć na jakieś ciekawostki i ciekawe spostrzeżenia 

11. Od kiedy zaczęłaś/ąłeś interesować się siatkówką?

Tak na poważnie to jakoś w 2010 roku podczas Ligi Światowej, wcześniej oglądałam pojedyncze mecze, bez wiedzy kto to jest, ten w innej koszulce ;p


12. Autograf lub zdjęcie z jakim zawodnikiem chciałabyś/łbyś mieć?

Autograf i zdjęcie chciałabym mieć z Gibą, oraz samo zdjęcie (bo autograf już mam) z Mariuszem Wlazłym 

13. Autograf czy zdjęcie z siatkarzem- co ma większą wartość?

Uważam, że obie rzeczy mają tak samo ważną wartość, spotkanie z danym siatkarzem jest wartością samą w sobie ;)

14. Jakie siatkarskie gadżety posiadasz?

Ojjj troszkę tego jest, koszulki KLIK, kilka gadżetów ze sklepiku Skry (kubki, opaskę, piórnik, ołówki i długopisy itp.), puszkę Coli z napisem Skra, jakieś zdjęcia, plakaty i autografy, książki, szalik i opaski na rękę z napisem Polska, klaskacze LTG i na razie więcej nie pamiętam :D

15. Siatkarskie marzenie

Pojechać na mecz Polska - Brazylia do Spodka, spotkać Gibę, odwiedzić wszystkie hale, w których rozgrywane są mecze PlusLigi, pojechać na ligowy mecz do Włoch i jeszcze kilka innych marzeń by się znalazło :)

16. Czy grasz w jakimś klubie?

Nie

17. Czy w przyszłości swoją pracę łączysz z siatkówką?

Chciałabym, ale nie mam pojęcia, co będę robić w przyszłości...

18. Do jakiego siatkarza mogłabyś/łbyś się porównać?

Chyba do Mariusza, nie bez powodu jest moim ulubionym siatkarzem :) Wydaje mi się, że mamy podobne charaktery, choć On jest jeszcze bardziej uparty niż ja ;D

19. Ulubione siatkarskie zagranie?

Ataki po prostej z prawego skrzydła Mariusza :D

20. Piłka- Molten czy Mikasa?

Oczywiście, że Mikasa, ale Moltenami też przez długi czas grałam i źle nie było :)


30 day photo challenge - #26 - Mój pokój






Mój pokój do największych nie należy, ale mi to nie przeszkadza. Cechuje go to, że obojętnie w który kąt się spojrzy, tam zawsze będzie coś związanego z siatkówką ;) No i oazą czystości też nie jest, zwłaszcza jeśli chodzi o biurko i stolik, ale to chyba u większości osób jest spotykane, no nie? Przynajmniej ja się tak łudzę ;D

Mam jeszcze kilka zdjęć z wyjazdu, myślę, że będę je wstawiać na bloga przy okazji kolejnych postów :) Jutro koniec roku szkolnego.. Ja swoje zakończenie miałam ponad 2 miesiące temu, a od miesiąca o szkole wcale nie myślę. Jutro czeka mnie chwilowy powrót, bo będą wyniki matur... ;/

Miłego popołudnia :)

PS. Niedługo znów może zmienić się tu wygląd, ale jeszcze się zastanawiam na jaki ;) 
PS.2. Kto jeszcze nie widział to zapraszam na relacje z TRENINGU oraz z MECZU :) 

2 komentarze:

  1. Jak tak czytam to tych moich siatkarskich marzeń też by się więcej znalazło:).
    Ale podziwiam, że posiadasz tyle tych siatkarskich gadżetów, a w pokoju ile tych plakatów-cudownie!

    W moim pokoju wiecznie jest "syf", a większość ubrań nie leży w szafie tylko na łóżku :). I jakoś mało w nim siatkarskich akcentów.

    OdpowiedzUsuń
  2. o wwwoooooowwww.!
    Twój pokój jest tak fascynujący i ciekawy ! Podoba mi się max :D
    ja ieszkam z chłopakiem i wiesz.. niemogłabym pozwolić sobie na taki wystrój, daltego podziwiam twój wystrój! Normalnie kozak! :D
    Plus za ksiązki, ale a mam więcej :P haa

    Też lubię Mariusza Wlazłego i oby marzenia się spełniły twoje :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...