15.06.2014

Problem z komputerem i #15 - dzieciństwo ;)

Witajcie :)
Mój komputer mnie nie lubi :(W najbliższym czasie będzie ode mnie odpoczywał i przechodził różnego rodzaju zabiegi.. Tak, zgadliście, zepsuł się ;p Mimo to postaram się dalej kontynuować czerwcowe wyzwanie, choć posty zapewne będą krótsze, bo nie będę mieć nieograniczonego czasu korzystania z komputera :< Natomiast w sobotę rano jadę do Bydgoszczy, wrócę w poniedziałek, więc na te dwa dni będą posty zaplanowane. Mam nadzieję, że po powrocie mój komputer będzie już 'cały i zdrowy' i będę mogła się z Wami podzielić relacją z tego meczowego wyjazdu :)


30 day photo challenge #15 - DZIECIŃSTWO


Taak... :D Jak widać urodziłam się z ciemną czupryną, ale z wiekiem moje włosy zaczęły robić się coraz jaśniejsze, a teraz... teraz znów są ciemne, choć nigdy farbowane nie były ;) Po ostatnim zdjęciu widać, że piłka towarzyszyła mi od małego.. tylko teraz nieco zmieniły się jej wymiary ;D Słodkich, falbaniastych, różowych sukienek (zdjęcie 2) już nie noszę, podobnie jak tego czegoś na środku głowy :D Na trzecim zdjęciu jestem z moim bratem :)



Hmmm... nie wiem co mogłabym tu jeszcze dodać. Jak większość dzieci w tamtych czasach (jak to brzmi xd) dzieciństwo spędziłam bawiąc się na świeżym powietrzu, od rana do wieczora oraz miałam swoją kolekcję lalek ;p

To już piętnasty wpis, także jestem na półmetku. Szczerze mówiąc tylko raz miałam chwilę zwątpienia, a raczej lenia i było to na samym początku :) Mam nadzieję, że codzienne posty Was aż tak bardzo nie nudzą.. Spokojnie, już niedługo koniec :)

To chyba na tyle, idę oglądać mecz Francja - Niemcy :) A już niedługo Polska - Włochy! #GoPoland!!
Miłego popołudnia :)

1 komentarz:

  1. Ooooo, ale słodziak! :)
    Dzieciństwo fajna sprawa, moje tez stało pod znakiem piłki, w każdej odmianie ;)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...